Gå til innhold

Erfaring Halfdan V. Sivertsen - Intimkirurgid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
jeg har bestemt meg for å gjennomføre en reduksjon av de innvendige kjønsleppene da de hindrer meg mer og mer i dagliglivet. 
finner mange som utfører dette, men dessverre få anbefalinger/tilbakemeldinger fra folk som har gjort det på hvilken klinikk som er å anbefale (Oslo området)

Hadde utifra nettsøk sett at Halfdan V. Sivertsen kommer opp på mange søk og uttalt seg mye i media. Og later til å ha utført prosedyren mange ganger. Tok kontakt via hjemmesiden til klinikken, uten svar. (Er en stor avgjørelse og vanskelig å snakke med folk om så ventet på at de som profesjonelle skulle ta neste steg.) tilslutt får jeg en Mail fra legen, der han beklager og informerer om at han har flyttet til en annen klinikk og ber meg ta kontakt. 

ringer det oppgitte nummeret og kommer til en svært uhøflig dame som ikke kan svare på noen ting, hadde trodd at de som jobbet med dette skjønte at dette var er sensitivt tema og «hjalp» til i samtalen. Fikk ikke svar på noe av det jeg lurte på og fikk en dårlig følelse på hele stedet. Tror kanskje ikke jeg ønsker å la meg opperere her. Kan noen enten fortelle om sin opplevelse med klinikken, eventuelt komme med anbefaling til sted (i Oslo) som imøtekommer pasientene på en trygg og fin måte?

Anonymkode: 2420b...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hei. 
jeg har bestemt meg for å gjennomføre en reduksjon av de innvendige kjønsleppene da de hindrer meg mer og mer i dagliglivet. 
finner mange som utfører dette, men dessverre få anbefalinger/tilbakemeldinger fra folk som har gjort det på hvilken klinikk som er å anbefale (Oslo området)

Hadde utifra nettsøk sett at Halfdan V. Sivertsen kommer opp på mange søk og uttalt seg mye i media. Og later til å ha utført prosedyren mange ganger. Tok kontakt via hjemmesiden til klinikken, uten svar. (Er en stor avgjørelse og vanskelig å snakke med folk om så ventet på at de som profesjonelle skulle ta neste steg.) tilslutt får jeg en Mail fra legen, der han beklager og informerer om at han har flyttet til en annen klinikk og ber meg ta kontakt. 

ringer det oppgitte nummeret og kommer til en svært uhøflig dame som ikke kan svare på noen ting, hadde trodd at de som jobbet med dette skjønte at dette var er sensitivt tema og «hjalp» til i samtalen. Fikk ikke svar på noe av det jeg lurte på og fikk en dårlig følelse på hele stedet. Tror kanskje ikke jeg ønsker å la meg opperere her. Kan noen enten fortelle om sin opplevelse med klinikken, eventuelt komme med anbefaling til sted (i Oslo) som imøtekommer pasientene på en trygg og fin måte?

Er det medisinsk indikasjon så kan dette gjøre på hvilket som helst sykehus som opererer gynekologi. 

Anonymkode: b0d48...c9e

• Nyttig 1
Skrevet

Var på konsultasjon hos han i fjor og fikk akuratt samme inntrykk du har. Bestemte meg for å ikke ha noe operasjon der. Fikk lite info om selve operasjonen (noe annet enn det du vil operere) og han tok bilder av meg og pekte på bildene andre ting han også kunne fikse på. Gikk derfra ikke klokere og med mer komplekser enn jeg hadde..

Anonymkode: 85433...9aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er det medisinsk indikasjon så kan dette gjøre på hvilket som helst sykehus som opererer gynekologi. 

Anonymkode: b0d48...c9e

I følge gynekologen min så er det svært skjeden man vil få det dekket av det offentlige. Et opplevd problem er ikke det samme som er medisinsk problem. At jeg får smerter av at kjønsleppene kommer i klem når jeg rir og sykler. Eller at jeg må rette på de når jeg har sex eller synes det er ubehagelig å ha på bukser er ikke å betrakte som et medisinsk problem. Men det er et problem for meg i dagliglivet og hindrer meg, derfor vil jeg gjøre det. Synes det er helt greit å dekke dette selv og ikke oppta tid/kapasitet/ penger fra det offentlige som kan brukes på de som er ordentlig syke. 

Ringte Aleris nå og snakkes med en svært hyggelig og profesjonell dame. Så blir konsultasjon der til uken. 

Skrevet

Bare vær klar over at intimkirurgi kan gå negativt ut over sexliv og seksuell nytelse og gi deg større problemer med strålen og søling når du tisser.

Mine lepper kommer også i klem og hindrer meg fra å sykle men jeg lever fint med det og liker ikke sykle uansett. Sexlivet er viktigst for meg og vil ikke risikere å miste sensitivitet eller få arrvev som gjør vondt hver gang penis glir ut og inn

Anonymkode: 85433...9aa

Skrevet

Artig, visste ikke at trubaduren hadde omskolert seg. Realt yrkesbytte fra musiker til intimkirurg.

Anonymkode: ab46f...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...