Gå til innhold

Du som hadde to travle/aktive foster, ble begge like travle på utsiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Er nesten redd for at vi har tatt oss vann over hodet her 😅 Første jenta vår var helt ekstremt aktiv i magen. På UL fikk vi så mange kommentarer på aktivitetsnivået. Dette var jo bare koselig. Da hun kom ut var hun like propell. Er ikke i ro i et sekund. Nå skal vi ha nummer to, og jammen ser vi ikke et akkurat like aktivt turnende foster på tul. Selvsagt er det viktigste at alt er bra, noe det tilsynelatende er så langt (og det er det som betyr noe, ingenting annet. Men likevel for moro skyld spør jeg). Jeg må le når jeg tenker på at jeg skal ha to sånne kjempeaktive små. Det kommer til å bli hinsides travelt 😅 Noen som har hatt to aktive fostre der det ene likevel var en rolig baby? 

Anonymkode: 329d2...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ingen sammenheng hvor aktiv fosteret er og hvordan de blir på utsiden. Til sammenligning med din erfaring så hadde jeg to veldig rolige barn i magen, men de har ikke vært rolig etter de kom ut for å si det sånn 😅

Anonymkode: c2a22...2b2

• Nyttig 1
Skrevet

Begge mine har vært duracellkaniner både inni og utenfor magen. Og ja, det er hektisk.. 

Anonymkode: 218d9...434

Skrevet

Jeg hadde to aktive fostre, men bare en av de ble propell utenfor 😅

Anonymkode: e3262...ed6

Skrevet

Har en som var veldig rolig i magen og hyperaktiv på utsiden så tror ikke det er så mye sammenheng😅

Anonymkode: 2c9cc...630

Skrevet

ALLE får kommentarer på aktive foster i magen 🙃 Jeg kjenner ikke en eneste person som ikke har fått den beskjeden på ultralyd. Har også fått på alle mine 3. Første var rolig og andre ligg mer aktiv. Siste er ganske rolig i magen i forhold til de to første men får likevel kommentar på at hun er veldig aktiv når vi er på ultralyder 🤪 Tror det er noe de bare sier 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 971fc...4d5

Skrevet

Min første var ganske rolig i magen, også ved UL. Han er rolig utenfor og, han kan selvfølgelig gires opp hvis det er andre barn der med høyere aktivitetsnivå, men generelt er han en rolig og stille type. I magen hadde han laaaange, seige bevegelser. Utenfor bruker han mye tid på å studere andre unger. 

Nummer to er total sprellemann i magen, det er ekstrem forskjell! Målinger på UL er kjempevanskelig, for han spreller hele tiden 😂 Jeg håper han roer litt ned før han kommer ut 😛 

Morkaka foran på begge btw, så burde ikke være noen forskjell der. 

Anonymkode: 8c71e...cd4

Skrevet

Har hatt en veldig aktiv og en mindre aktiv(men aktiv) i magen, og begge to var egentlig veldig bedagelige når de ble født… førstemann ble heeeelt bajas etter første leveår, men ikke unormalt aktiv. Mer veldig nysgjerrig på alt! Sistemann sitter helst kun hele dagen på fanget, og hun er rett over året. Er selvsagt ute p utforsker en del, men hun er mye mer avhengig av å kjenne mammas kos i noen timer på dagen.

Anonymkode: 56545...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...