AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Det virker bare så merkelig. Om sex er det mest intime man kan dele føler man seg ikke priviligert om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. Om hun derimot ikke anser sex som noe spesielt intimt klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen. Jeg forstår det bare ikke Anonymkode: 9cf5a...663 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Som kvinne: Snu spørsmålet på hodet. Være kjæreste/date med rundbrenner/fuckboy (med ræva kvinnesyn)? Nei takk. Anonymkode: 2e7f4...185 19 2 3
Portia Catonis Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det virker bare så merkelig. Om sex er det mest intime man kan dele føler man seg ikke priviligert om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. Om hun derimot ikke anser sex som noe spesielt intimt klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen. Jeg forstår det bare ikke Anonymkode: 9cf5a...663 Men du ligger med andre, sa du? 35
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Menn som ikke er like bra som deg? Hvorfor mener du at du er bedre enn andre menn? Lite som tyder på det i innlegget ditt. Anonymkode: b6ccb...881 27 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Du må så klart ikke det. Alle har sine preferanser. De fleste kvinner ønsker at sine partnere har emosjonell intelligens, f.eks Anonymkode: 93494...716 13 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det virker bare så merkelig. Om sex er det mest intime man kan dele føler man seg ikke priviligert om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. Om hun derimot ikke anser sex som noe spesielt intimt klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen. Jeg forstår det bare ikke Anonymkode: 9cf5a...663 Tror poenget ligge i denne setningen - mens man er sammen med noen ligger man jo ikke rundt skjønner alle med over 25 i IQ det Anonymkode: 97559...00e 17 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det virker bare så merkelig. Om sex er det mest intime man kan dele føler man seg ikke priviligert om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. Om hun derimot ikke anser sex som noe spesielt intimt klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen. Jeg forstår det bare ikke Anonymkode: 9cf5a...663 Når dere har avtalt å være eksklusive, er dere eksklusive. Vil du ha åpent forhold, så avtaler du det helt fra starten. Du går ikke bak ryggen og har sex med andre, for så å bli overrasket over at hun klikker. Vi klikker alle sammen når vi blir løyet for. Du har jo selv lempelig syn både på sex og forhold. Hvorfor skal dama du er sammen med være jomfruelig, når du både har pult rundt og vært utro i tidligere forhold? Du kan ikke forvente at andre er bedre mennesker enn deg. Eller at bedre mennesker enn deg vil ha interesse av å date deg. Anonymkode: 81d24...ca3 9 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn som ikke er like bra som deg? Hvorfor mener du at du er bedre enn andre menn? Lite som tyder på det i innlegget ditt. Anonymkode: b6ccb...881 Noen vil jo føle seg så himla spesielle, vet du. Anonymkode: 81d24...ca3 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Det er ingen som sier at du skal. Anonymkode: 72eff...c1a 2
Tradegy Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Tror man må bestemme seg for at sexhistorikk er noe de fleste har. Enten godtar man, uten videre analyse, eller så takker man nei. Verre bør det ikke være. 4 2
newman01 Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen Anonymkode: 9cf5a...663 Så hun har hatt sex med andre tidligere. Du sammenligner det med å ligge rundt når dere er sammen? Jeg skjønner ikke sammenligningen. Hva hun gjorde før hun møtte deg har da ikke du noe med. Hva du gjør med andre MENS dere er sammen har hun noe med 6 1 6
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 Du vil at KG skal bestemme om du skal være sammen med henne eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Tror du har en jobb å gjøre ift sjalusi, og jenter bør være ytterst forsiktig med å date deg pr nå. Anonymkode: e3de0...6d3 10 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden): Du vil at KG skal bestemme om du skal være sammen med henne eller ikke? Ser slik ut. KG sier: Nei. Dump. For hennes del. Anonymkode: af2d2...014 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 Jeg synes det er en viss forskjell på å ha en historikk der man som singel har hatt flere partnere og det å ligge med andre mens man er kommet så langt i datingen at det vil være naturlig å forholde seg til kun den personen. Men selvfølgelig, så kan man heller velge en kvinne som har samme syn som en selv på sex. Selv har jeg hatt få partnere fordi jeg legger mer i sex enn det andre gjør. Jeg hadde neppe giddet å bruke tid på en mann som lå rundt med mange om vi hadde datet i en periode og heller ikke på en mann som hadde totalt forskjellig syn på sex enn det jeg har. Jeg tenker at det er helt greit å ha preferanser, men her høres det nesten ut som det å ligge med andre mens dere dater skal gjøres som en slags hevn fordi hun har hatt en historikk du ikke liker. Da tenker jeg at det er best å avslutte enn å begynne med slike destruktive handlinger. Anonymkode: 02ec2...c5a 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er en viss forskjell på å ha en historikk der man som singel har hatt flere partnere og det å ligge med andre mens man er kommet så langt i datingen at det vil være naturlig å forholde seg til kun den personen. Men selvfølgelig, så kan man heller velge en kvinne som har samme syn som en selv på sex. Selv har jeg hatt få partnere fordi jeg legger mer i sex enn det andre gjør. Jeg hadde neppe giddet å bruke tid på en mann som lå rundt med mange om vi hadde datet i en periode og heller ikke på en mann som hadde totalt forskjellig syn på sex enn det jeg har. Jeg tenker at det er helt greit å ha preferanser, men her høres det nesten ut som det å ligge med andre mens dere dater skal gjøres som en slags hevn fordi hun har hatt en historikk du ikke liker. Da tenker jeg at det er best å avslutte enn å begynne med slike destruktive handlinger. Anonymkode: 02ec2...c5a Nettopp. Og siden han nå har den historikken (ligger rundt og være utro i forhold), kan han ikke forvente at damer som tilnærmet er jomfruer, skal være interessert i ham. Nå har jo han helt annerledes verdier enn dem. Anonymkode: 81d24...ca3 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Det er forskjell på utroskap og sex mens man er singel. Såpass er vel enkelt å skjønne? Og akkurat som menn, har kvinner seksuell lyst. Hvis sex er såpass intimt for deg, hvorfor foreslår du å ha sex med andre i forholdet? Slår det deg ikke som ganske hyklerisk? Anonymkode: d28f7...3e0 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 Det er temmelig stor forskjell på å ligge med noen som singel og fri uten følelser, og det å godta at en man dater med følelser ligger med noen andre mens man dater da. Du skjønner vel det? Du kan ikke bruke hennes tidligere sexliv som et argument for å være "utro" Anonymkode: 39e86...3e3 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #20 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker bare så merkelig. Om sex er det mest intime man kan dele føler man seg ikke priviligert om hun har delt det med noen hun ikke har sett på som like bra som meg. Om hun derimot ikke anser sex som noe spesielt intimt klikker hun allikevel i vinkel om jeg ligger med andre mens vi dater eller er sammen. Jeg forstår det bare ikke Anonymkode: 9cf5a...663 Du stiller feil spørsmål. Hvorfor har du rett til å dømme henne for hendelser fra hennes fortid, mens du samtidig synes hun ikke har rett til å ha noen ønsker eller forventninger nå eller for framtiden? Anonymkode: bf6e5...e3d 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå