Gå til innhold

Kjøpt feil bursdagskort til en på sju år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min kjøpte kortet, og jeg er usikker om det er feil til en som fyller 7 år. Det står: JO ELDRE DU BLIR JO KLOKERE TROR ANDRE DU ER"

Kan jeg bruke det, og hva skal jeg skrive inne i kortet. Der står det Gratulerer med dagen, men føler jeg bør skrive noe om at du allerede er klok... Hvordan ville du formulert resten? 

Har lite penger nå, og selv om jeg kan kjøpe et nytt kort er det dyrt når det er så knapt akkurat nå frem til lønn. 

Anonymkode: 34a89...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å droppe kortet. Er ingen 7 åring som bryr seg om slikt uansett. Å ikke sikkert foreldrene ser humoren i kortet 😅

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg ville kjøpt det kortet uansett alder på den det er tiltenkt.

På tide å ta korthandelen selv. 😉

Anonymkode: 8de8c...32f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag ett kort. Google funny homemade cards for children.

Anonymkode: d2b35...3d3

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill nok lagt kortet til siden og heller funnet på noe annet. Billige kort kan kjøpes på Normal, om du har det i nærheten.

Anonymkode: f3f0d...3e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn litt på siden av saken - gjør samboeren din seg litt dum for å slippe å ta kjedelige arbeidsoppgaver? Det var et noget underlig valg av kort, må jeg si. 😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag et kort selv. 
Tegn et stort 7 tall på forsiden, eller noe annet gøy, eller skriv ut noe hvis du har tilgang på printer. 

Barn er ikke storkrevende, men de bør få et kort som ikke går over hodet på dem.

Ville spart det du har til en voksen som har bursdag. 

Anonymkode: 5bf0c...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men sånn litt på siden av saken - gjør samboeren din seg litt dum for å slippe å ta kjedelige arbeidsoppgaver? Det var et noget underlig valg av kort, må jeg si. 😅

Enten det, eller så har han fått oppgaven "kjøp et bursdagskort" uten informasjon om hvem som er mottaker. 
I så fall så er det TS som må lære seg å kommunisere forventninger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lag et kort, klipp ut en figur av et vanlig a4-ark eller sett på noen klistremerker og skriv en hilsen på det. Butikk-kort er latterlig dyrt i forhold til hva man får uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enten det, eller så har han fått oppgaven "kjøp et bursdagskort" uten informasjon om hvem som er mottaker. 
I så fall så er det TS som må lære seg å kommunisere forventninger bedre.

Hen er litt distre og  hadde mange ærend. 

Amys skrev (9 minutter siden):

Bare lag et kort, klipp ut en figur av et vanlig a4-ark eller sett på noen klistremerker og skriv en hilsen på det. Butikk-kort er latterlig dyrt i forhold til hva man får uansett. 

Problemet er at jeg ikke har tegnepapir liggende, skal se om jeg finner noe tynn, hvit papp. Jeg bruker lage bursdagskortene selv, men i det siste har ikke tiden strukket til. Hvis ikke blir det ikke noe kort i år. Hadde tenkt å skrive noe sånt som at du ikke må bry deg om hva andre mener, og at du er en klok jente /gutt og fin som du er. Og glad i deg, vennen. Men ser at alle mener selve kortet er helt feil, og er innerst inne enig. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kjøpt eller gitt et sånt kort uansett alder. Om du ikke har noe som helst papir du kan bruke hadde jeg bare skrevet en hyggelig hilsen rett på pakken.

Anonymkode: c0631...3f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med det kortet. 7-åringen vil ikke skjønne punchlinen men det er ikke noe stygt å gi et sånt kort hvis det er det du er bekymret for

Anonymkode: 3fa22...f08

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde aldri kjøpt eller gitt et sånt kort uansett alder. Om du ikke har noe som helst papir du kan bruke hadde jeg bare skrevet en hyggelig hilsen rett på pakken.

Fant et kort jeg har hatt liggende, et maleri av et landskap. Pluss at jeg fant to søte bokmerker, ett med blomster og ett med en katt, men kan jeg bruke de som kort? 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser ikke problemet med det kortet. 7-åringen vil ikke skjønne punchlinen men det er ikke noe stygt å gi et sånt kort hvis det er det du er bekymret for

Anonymkode: 3fa22...f08

Nei, kanskje ikke, men det er andre der som er voksne, og jeg vil helst ikke skille meg helt ut. '

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fant et kort jeg har hatt liggende, et maleri av et landskap. Pluss at jeg fant to søte bokmerker, ett med blomster og ett med en katt, men kan jeg bruke de som kort? 

ts

Ja, det synes jeg du kan gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

ts

Ja, det synes jeg 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen problemstillinger er nesten umulig å forstå. Kort til syvåring. Tenker du det er nøye..? Eller ja, du gjør jo det. 

Dette er en detalj du ikke hadde behøvd å tenke på 

Anonymkode: adcc7...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...