AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Er det slik for mange kvinner att når man først treffes under dating, så er de veldig interessert og gir signaler på interesse. Men at samme dama er mer forsiktige med å vise for mye interesse over melding? Jeg treffer ei dame, vi meldes ikke så mye, men hun vil treffes. Er dette vanlig like mye som uvanlig å ikke meldes så mye? Er mange damer bevisst på å ikke ta for mye initiativ, for de vet at dette lettere skremmer mannen? Men heller gir mannen sjansen til å vise interesse til å treffes? (Og er dette litt for å beskytte selv kanskje i tilfelle man føler forskjellig?) Anonymkode: 09f75...c6d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det slik for mange kvinner att når man først treffes under dating, så er de veldig interessert og gir signaler på interesse. Men at samme dama er mer forsiktige med å vise for mye interesse over melding? Jeg treffer ei dame, vi meldes ikke så mye, men hun vil treffes. Er dette vanlig like mye som uvanlig å ikke meldes så mye? Er mange damer bevisst på å ikke ta for mye initiativ, for de vet at dette lettere skremmer mannen? Men heller gir mannen sjansen til å vise interesse til å treffes? (Og er dette litt for å beskytte selv kanskje i tilfelle man føler forskjellig?) Anonymkode: 09f75...c6d Vi blir jo fortalt at vi fremstår som desperate hvis vi viser et snev av interesse for menn. Anonymkode: 831c4...6e1 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi blir jo fortalt at vi fremstår som desperate hvis vi viser et snev av interesse for menn. Anonymkode: 831c4...6e1 Åh? Ja dette er intr å høre om, er dette egne erfaringer at det skremmer menn? Anonymkode: 09f75...c6d
Kompetent Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Tipper grunnen tll at hun er tilbakeholden er at hun også dater andre, gjerne en med bedre utseende og mere penger enn deg, og at hun vil se om førstevalget lykkes, og har deg som backup. 2
Vinterjenta Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi blir jo fortalt at vi fremstår som desperate hvis vi viser et snev av interesse for menn. Anonymkode: 831c4...6e1 Dette. 1
Zeruda Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 2 minutter siden, Kompetent said: Tipper grunnen tll at hun er tilbakeholden er at hun også dater andre, gjerne en med bedre utseende og mere penger enn deg, og at hun vil se om førstevalget lykkes, og har deg som backup. Det er ikke nødvendigvis sant. Kvinner blir jo fortalt gang på gang av datingcoacher at de kan risikere å skremme bort menn og framstå som desperate hvis de viser for mye interesse. De blir bedt om å spille dumme spill: spille kostbar, vente ei stund med å svare på meldinger etc. Den beste måten å gå fram på (både for menn og kvinner), er nok å være seg selv.
Vinterjenta Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Kompetent skrev (6 minutter siden): Tipper grunnen tll at hun er tilbakeholden er at hun også dater andre, gjerne en med bedre utseende og mere penger enn deg, og at hun vil se om førstevalget lykkes, og har deg som backup. Incel much? 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Kompetent skrev (10 minutter siden): Tipper grunnen tll at hun er tilbakeholden er at hun også dater andre, gjerne en med bedre utseende og mere penger enn deg, og at hun vil se om førstevalget lykkes, og har deg som backup. Det er ikke tilfelle her😂 ts Anonymkode: 09f75...c6d
Kompetent Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 9 minutter siden, Vinterjenta said: Incel much? Det motsatte av incel, for en kvinne, blir vel ludder...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Jeg gir ikke en lyd fra meg mellom møter, tar ikke initiativ i starten heller. Viser stor interesse under daten/møtet, flørter og sier ja og avtaler tid og sted under treffet om han spør om å møtes mens vi er sammen. Så jeg har bare endt opp med menn som tar mye initiativ da resten antar jeg ikke er interessert og det blir stille og faser ut Anonymkode: f5fc6...396
Ellah Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Spør henne da vel. For min del kan jeg være litt mer tilbakeholden på meldinger og gjerne vente på at han melder først. Det er ikke fordi jeg ikke er interessert eller fordi jeg dater andre, heller det motsatte. Hadde det kun vært opp til meg hadde vi tekstet hele tiden, men jeg skjønner at det ikke er helt han. Har også vært redd for å mase for mye, og kanskje skremme han vekk. Hjalp å ta en prat om det, det gjør at jeg slapper mer av og tar mer initiativ til å starte en samtale. I tillegg er han flinkere til å ta kontakt mellom møter, da han nå vet at jeg synes det er hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 17 minutter siden, Kompetent said: Tipper grunnen tll at hun er tilbakeholden er at hun også dater andre, gjerne en med bedre utseende og mere penger enn deg, og at hun vil se om førstevalget lykkes, og har deg som backup. Eller hun har erfaring med at hun blir sviktet gjentatte ganger av menn og at de blir hovne og selvgode når hun er initiativtaker så hun sluttet med det. Det er min grunn. Treffer ingen andre jeg Anonymkode: f5fc6...396 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 Definitivt. Når jeg hadde min periode på tinder, så møtte jeg sikkert over 100 damer, og 2/3 endte der jeg ønsket, men kun en liten prosent viste synlig interesse, noe som var forfriskende siden så få damer tør det. Fått til og med høre et par ganger at de lurte på hvorfor jeg ikke kysset de før, når jeg gikk for et kyss på slutten av kvelden, hva med å vise interesse selv da 😅 Blitt vandt til det, men er jo synd at så mange ikke tør å ta interesse, møter de en bra mann som kanskje er litt sjenert første gang de møter noen, så kan de fort gå glipp av noe bra Anonymkode: 764ac...4fd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Hvorfor tror du kvinner er så kalkulert? Hvis jeg ikke er så interessert blir jeg irritert, ser på meldinger som mas og blir grinete av å måtte svare fordi jeg mener at jeg har viktigere ting å bruke tiden min på ( som å se på Tv). Om jeg er interessert blir jeg kjempeglad for hver melding. Jo flere, jo bedre og jeg tar initiativ selv også. Anonymkode: 80fd5...afe 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Kompetent skrev (27 minutter siden): Det motsatte av incel, for en kvinne, blir vel ludder... Blitt vel strengt tatt det omvendte? Anonymkode: a1633...794
Vinterjenta Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor tror du kvinner er så kalkulert? Hvis jeg ikke er så interessert blir jeg irritert, ser på meldinger som mas og blir grinete av å måtte svare fordi jeg mener at jeg har viktigere ting å bruke tiden min på ( som å se på Tv). Om jeg er interessert blir jeg kjempeglad for hver melding. Jo flere, jo bedre og jeg tar initiativ selv også. Anonymkode: 80fd5...afe Må være forsiktig med å vise for mye følelser, da blir mannfolka skremt vett.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh? Ja dette er intr å høre om, er dette egne erfaringer at det skremmer menn? Anonymkode: 09f75...c6d Det er det vi blir fortalt hver gang vi blir avvist av menn når vi prøver oss - ikke vær så desperat, la mannen velge, ikke sjekk ham opp, for da fremstår du som altfor tilgjengelig, spill kostbar osv. Anonymkode: 831c4...6e1
Vinterjenta Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det vi blir fortalt hver gang vi blir avvist av menn når vi prøver oss - ikke vær så desperat, la mannen velge, ikke sjekk ham opp, for da fremstår du som altfor tilgjengelig, spill kostbar osv. Anonymkode: 831c4...6e1 "Mannfolk liker å jakte"
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal tenke og planlegge så mye. Det virker som det er mye mer vanlig nå. At alt skal analyseres ihjel og man kan ikke gjøre ditt og og ikke gjøre datt. Når jeg har datet så har jeg gjort det som føles naturlig for meg og som føles naturlig der og da. Om jeg er interessert så viser jeg det. Jeg er en litt tilbakeholden person, men har ingen problemer med å vise interesse om jeg er det. Men jeg er også ikke spesielt god på meldinger så det kan det hende at hun også er. Jeg trives best med å treffe folk i virkeligheten enn å skrive masse meldinger. Så jeg ville stolt hvordan hun er i virkeligheten og om hun fortsatt vil treffes og dere har det fint der så er det ingen grunn til å analysere dette ihjel. Anonymkode: 51c9e...e09
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #20 Skrevet 9. februar 2023 Vinterjenta skrev (41 minutter siden): "Mannfolk liker å jakte" Nettopp! Anonymkode: 831c4...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå