Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan se om dette er tegn på noe mer enn bare en ? Fastlegen stussa litt da han sjekka for var egentlig i forbindelse med noe annet. Veiva litt rundt nedi der, før han presiserte at det bare var en ( knøttet så vi med en gang så det var ikke problemet og hjertet både så vi slå og hørte slå helt normalt ). 

Og er ikke nurket litt for lite til å være 7 uker og 6 dager egentlig? Lenge siden jeg har sett disse knøttene så små og så tidlig! Pleier å oppdage trollene etter uke 12😜

8BDE8B36-6C9D-4251-8981-50EEC467E079.jpeg

Anonymkode: 50f1e...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sett bilde. Men ofte ser de ikke noe på 7 uker ... iallefall da er de kjempe liten. Jeg tok ultralyd uke 8 og så liten sekk med liten ert med Hjerte 

Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Får ikke sett bilde. Men ofte ser de ikke noe på 7 uker ... iallefall da er de kjempe liten. Jeg tok ultralyd uke 8 og så liten sekk med liten ert med Hjerte 

Bildet kom opp igjen nå. Tror kg har vært litt nede

Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Joda, vi så knøttet ganske kjapt, hjertet slo som ei kule. Hørte også 😁. Men den lille boblen, sorte huleromnet stusset jeg litt over om d kan være en til der

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joda, vi så knøttet ganske kjapt, hjertet slo som ei kule. Hørte også 😁. Men den lille boblen, sorte huleromnet stusset jeg litt over om d kan være en til der

Det er vel sekken den ligger i

Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Det er vel sekken den ligger i

Nei, ligger ved siden av på andre siden. Må få tatt en ultralyd til for å dobbelt sjekke så jeg ikke får en overraskelse 😅… vi har mange nok barn fra før, og en engleprinsesse og dobbelt opp med tvillinger nå hadde blitt totalt kaos 😅😅😅🤪… men da hadde ikke mannen følt på ensomhet når alle ungene flytter ut og det er ikke lenge til dessverre 🥺🥺🥺… pluss jentene mine er og begynner å bli tennåringer og 7 åringen er ganske selvstendig og han sine er ganske voksne og siste er 15 neste år! Mannen sa forleden at 10 unger til hadde vært bra ! 

Skrevet

Så spennende! Jeg fikk se en rekelignende liten sak da jeg tok ultralyd i uke 7. Hørte hjertet også. 

Anonymkode: d9d65...f0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så spennende! Jeg fikk se en rekelignende liten sak da jeg tok ultralyd i uke 7. Hørte hjertet også. 

Anonymkode: d9d65...f0f

Ja, vi også - herlig lyd - men lurer jo på om d kanskje dukker opp en til pga den svarte boble hula som ligger litt vekk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...