Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #361 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja nhuff, been there, done that faktisk, år av livet mitt jeg ikke får tilbake 😅 annen jobb da 😅 en narsissistisk/psykopatisk sjef og kompisene hans gjorde livet til et helvete, hadde jeg blitt der hadde jeg blitt alkoholiker tror jeg 😫😫😫😫 heldigvis årevis siden, har moved on 😀😀😀 Dette blir kjempebra for meg tror jeg, også bra med forandring, har gjort det samme i 15 år 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2023 #362 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja nhuff, been there, done that faktisk, år av livet mitt jeg ikke får tilbake 😅 annen jobb da 😅 en narsissistisk/psykopatisk sjef og kompisene hans gjorde livet til et helvete, hadde jeg blitt der hadde jeg blitt alkoholiker tror jeg 😫😫😫😫 heldigvis årevis siden, har moved on 😀😀😀 Dette blir kjempebra for meg tror jeg, også bra med forandring, har gjort det samme i 15 år 😀 Huff, hørtes helt grusomt ut Det finnes så mange dårlige sjefer. Forrige sjefen min var ei pokkers førkje som aldri skulle vært sjef. Hun var ikke slem eller noe da, bare lat og arbeidssky og ble dritsur om noen var syke. Blir superspennende med my jobb da, ikke lenge til 1.mars nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #363 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): jukkapalme skrev (1 time siden): Huff, hørtes helt grusomt ut Det finnes så mange dårlige sjefer. Forrige sjefen min var ei pokkers førkje som aldri skulle vært sjef. Hun var ikke slem eller noe da, bare lat og arbeidssky og ble dritsur om noen var syke. Blir superspennende med my jobb da, ikke lenge til 1.mars nå Takk🧡 Kjempespennende, gleder meg masse 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 16. februar 2023 #364 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (8 timer siden): Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 Gratulerer så mye! 🥳🎉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #365 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Takk🧡 Kjempespennende, gleder meg masse 😊👍 Cassidy Tvillingene håper at du kommer til å trives kjempegodt i den nye jobben din.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #366 Del Skrevet 16. februar 2023 Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Gratulerer så mye! 🥳🎉 Tusen takk😀🧡👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #367 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du kommer til å trives kjempegodt i den nye jobben din.🥰🥰♥️♥️ Takk 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #368 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 💚💚 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #369 Del Skrevet 17. februar 2023 I dag har jeg vært på biblioteket i ca 4 timer, tegnet og leste i en bok av Swedenborg🤓 Jeg og fattern spiste middag på kinarestauranten 😊 Har sovet ca 3 1/2 time 😴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2023 #370 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): I dag har jeg vært på biblioteket i ca 4 timer, tegnet og leste i en bok av Swedenborg🤓 Jeg og fattern spiste middag på kinarestauranten 😊 Har sovet ca 3 1/2 time 😴 Hørtes ut som en fin dag Kinamat er namz namz bamzez 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #371 Del Skrevet 17. februar 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hørtes ut som en fin dag Kinamat er namz namz bamzez Ja spiste en mild og god gryte med okse, kylling og frityrstekt svin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #372 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): I dag har jeg vært på biblioteket i ca 4 timer, tegnet og leste i en bok av Swedenborg🤓 Jeg og fattern spiste middag på kinarestauranten 😊 Har sovet ca 3 1/2 time 😴 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som dere hadde en fin og koselig dag sammen.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #373 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja spiste en mild og god gryte med okse, kylling og frityrstekt svin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #374 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som dere hadde en fin og koselig dag sammen.💚💚 Det stemmer 💙 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja var godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2023 #375 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Ja spiste en mild og god gryte med okse, kylling og frityrstekt svin Namme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #376 Del Skrevet 17. februar 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Namme! Ja kjempegodt 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #377 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det stemmer 💙 Ja var godt 😊 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👍👍👨🦰👩🦰👂👂👂👂🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #378 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.👍👍👨🦰👩🦰👂👂👂👂🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #379 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. februar 2023 #380 Del Skrevet 19. februar 2023 Gratulerer med ny og fast jobb! Har du feiret i dag med fastelavensboller? Det har jeg. To stykk 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå