Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #341 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #342 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 CASSIDY TVILLINGENE GRATULERER DEG KJEMPEMASSE MED FAST STILLING FRA 1. MARS!!!!!!!!! @Entern♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2023 #343 Del Skrevet 16. februar 2023 Det fortjener du, Entern. Håper det blir en grei jobb å ha over tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #344 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): CASSIDY TVILLINGENE GRATULERER DEG KJEMPEMASSE MED FAST STILLING FRA 1. MARS!!!!!!!!! @Entern♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Tusen takk gode tvillinger 💚💚 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det fortjener du, Entern. Håper det blir en grei jobb å ha over tid. Tusen takk 🧡 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #345 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk gode tvillinger 💚💚 Tusen takk 🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #346 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (54 minutter siden): Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 Veldig glad på dine vegne. Dette fortjener du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #347 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Veldig glad på dine vegne. Dette fortjener du. Tusen takk 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #348 Del Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Veldig glad på dine vegne. Dette fortjener du. Entern skrev (4 minutter siden): Tusen takk 🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #349 Del Skrevet 16. februar 2023 Hjemme hos fattern, har spist middag 😊 nå blir det Alle Mot Alle og Kongen Befaler 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. februar 2023 #350 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (4 timer siden): Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 Hurra! Gratulerer så mye! 🥳🥳🥳 Det fortjener du virkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #351 Del Skrevet 16. februar 2023 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Hurra! Gratulerer så mye! 🥳🥳🥳 Det fortjener du virkelig! Tusen takk 😀😀😀😀🧡🧡🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #352 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Jeg starter i ny stilling med fast stilling 1. mars 🥳🥳🥳 Gratulerer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #353 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Gratulerer Tusen takk gode Cid 😊🧡👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #354 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Tusen takk gode Cid 😊🧡👍 Er det drømmejobben din du har fått nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #355 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er det drømmejobben din du har fått nå? Vet ikke om jeg har en drømmejobb som sådan, men det er en jobb jeg gleder meg masse til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2023 #356 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Vet ikke om jeg har en drømmejobb som sådan, men det er en jobb jeg gleder meg masse til 😊 Det er bra da! tenk å skulle grue seg til jobb hver eneste dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #357 Del Skrevet 16. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det er bra da! tenk å skulle grue seg til jobb hver eneste dag Ja nhuff, been there, done that faktisk, år av livet mitt jeg ikke får tilbake 😅 annen jobb da 😅 en narsissistisk/psykopatisk sjef og kompisene hans gjorde livet til et helvete, hadde jeg blitt der hadde jeg blitt alkoholiker tror jeg 😫😫😫😫 heldigvis årevis siden, har moved on 😀😀😀 Dette blir kjempebra for meg tror jeg, også bra med forandring, har gjort det samme i 15 år 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #358 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Ja nhuff, been there, done that faktisk, år av livet mitt jeg ikke får tilbake 😅 annen jobb da 😅 en narsissistisk/psykopatisk sjef og kompisene hans gjorde livet til et helvete, hadde jeg blitt der hadde jeg blitt alkoholiker tror jeg 😫😫😫😫 heldigvis årevis siden, har moved on 😀😀😀 Dette blir kjempebra for meg tror jeg, også bra med forandring, har gjort det samme i 15 år 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #359 Del Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (25 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #360 Del Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå