Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #621 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Ja 😁 morsom episode 😀 kan den nesten utenat, men morsom likevel 😀😀 Ja husker den også veldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #622 Del Skrevet 23. juli 2023 Foyle=❤️ 👩🏻🦰=❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #623 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja husker den også veldig! Han godseieren er liksom litt FOR dum og teit (men det var det jo en grunn til da😅). Koselig og morsom episode, ingen kommer til skade, alle er morsomme 😁😁😁 Poirot får gnagsår, Lemon organiserer arkivet, Japp er veldig Japp 😀😀😀😀 Elsker de karakterene 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #624 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (40 minutter siden): Håper dere også har hatt en koselig søndag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin søndag begge to.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #625 Del Skrevet 23. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin søndag begge to.🥰🥰 Godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #626 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. august 2023 Forfatter #627 Del Skrevet 16. august 2023 Hei kjære dagbok og alle som føler for å lese den, I deg har jeg lært enda flere nye ting på jobben Over nyttår kommer jeg til å gå over til daglig arkiv avdelingen og blir en daglig arkivar, om enn en som sannsynligvis vil jobbe mest med historiske baser altså «gamle» dokumenter (ikke så veldig gamle da😅), og kvalitetskontroll (rette andres feil😅). Så jeg må lære en del 😅 heldigvis er det gøy😊 I andre nyheter har jeg kjøpt meg 10 nye tusj (forskjellige blå- og grønnfarger) og en metal plate. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. august 2023 #628 Del Skrevet 16. august 2023 Entern skrev (På 21.7.2023 den 20.55): I dag tegnet jeg en nydelig tegning på biblioteket 💚 Var på kunstmuseet og så to utstillinger: en nonfigurativ etterkrigsfyr (noe jeg likte veldig godt, annet som ikke traff) og en nydelig utstilling eventyrbilder av Tove Jansson, Elsa Beskow, Jon Bauer og Astrid Nondal 💚 Spiste en helt fantastisk kake ved navn punschtorte på den nydelige kafeen Cafe Sorgenfri💚 Fikk gode pannekaker av fattern❤️ Nå ser vi Midsummer Mysteries 💙 Høres ut som en maksimalt fin dag 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #629 Del Skrevet 16. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hei kjære dagbok og alle som føler for å lese den, I deg har jeg lært enda flere nye ting på jobben Over nyttår kommer jeg til å gå over til daglig arkiv avdelingen og blir en daglig arkivar, om enn en som sannsynligvis vil jobbe mest med historiske baser altså «gamle» dokumenter (ikke så veldig gamle da😅), og kvalitetskontroll (rette andres feil😅). Så jeg må lære en del 😅 heldigvis er det gøy😊 I andre nyheter har jeg kjøpt meg 10 nye tusj (forskjellige blå- og grønnfarger) og en metal plate. 😊 Cassidy Tvillingene liker å lese at du trives bra i jobben din, vi blir glade når du har det bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #630 Del Skrevet 16. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Høres ut som en maksimalt fin dag 🤩 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. august 2023 #631 Del Skrevet 16. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Høres ut som en maksimalt fin dag 🤩 Som du hadde for en måned siden, ser jeg nå 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. august 2023 Forfatter #632 Del Skrevet 16. august 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Høres ut som en maksimalt fin dag 🤩 Det var en maksimalt fin dag 😊 Boetica skrev (1 minutt siden): Som du hadde for en måned siden, ser jeg nå 😂 Fin dag likevel 😀 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august 2023 #633 Del Skrevet 16. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det var en maksimalt fin dag 😊 Fin dag likevel 😀 😀😀👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 Forfatter #634 Del Skrevet 28. august 2023 Dette blir en litt slitsom men spennende uke. I morgen: viktig møte, der jeg er eneste hankjønn og har lavest stilling🤓 jeg skal sitte stille, følge med, og muligens se søt ut😇 Onsdag: digert møte hele dagen 😅 Fredag: langt møte med kursing og ting og tang 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #635 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dette blir en litt slitsom men spennende uke. I morgen: viktig møte, der jeg er eneste hankjønn og har lavest stilling🤓 jeg skal sitte stille, følge med, og muligens se søt ut😇 Onsdag: digert møte hele dagen 😅 Fredag: langt møte med kursing og ting og tang 😅 Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til, og vi tenker på deg. Og vi krysser fingrene våre for at det går bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 Forfatter #636 Del Skrevet 28. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg kjempemasse lykke til, og vi tenker på deg. Og vi krysser fingrene våre for at det går bra.🥰🥰 Tusen tusen takk Det går fint, på møtet i morgen er jeg venner med halvparten av de andre deltakerne 😅😀 og stormøtet på onsdag kan bli artig, gratis lunsj og middag og sånn 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #637 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen tusen takk Det går fint, på møtet i morgen er jeg venner med halvparten av de andre deltakerne 😅😀 og stormøtet på onsdag kan bli artig, gratis lunsj og middag og sånn 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det høres flott ut, og du må kose deg kjempemasse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 Forfatter #638 Del Skrevet 28. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres flott ut, og du må kose deg kjempemasse. Tusen takk gode forumbestekompiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. august 2023 #639 Del Skrevet 28. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk gode forumbestekompiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2023 Forfatter #640 Del Skrevet 28. august 2023 AprilLudgate skrev (På 9.2.2023 den 10.06): 🙋♀️ Vil ha tegning! Forresten vet dette er en mange måneder gammel post men nå har jeg postet en tegning i tegnetråden på hobbyforumet😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå