Zenobia Skrevet 22. juli 2023 #601 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (På 19.7.2023 den 20.17): Har vært en koselig dag 😊 Nå spiser jeg og fattern kaker og ser Mord & Mysterier 😀 Kunne tenke meg å se Mord & Mysterier selv. Vet du hvor det strømmes? Eller ser du på lineær-TV? Jeg har søkt etter serien uten å finne ut av det Den kan strømmes i utlandet, liksom, men da trenger jeg VPN, og det blir bare styr ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #602 Del Skrevet 22. juli 2023 Zenobia skrev (12 minutter siden): Kunne tenke meg å se Mord & Mysterier selv. Vet du hvor det strømmes? Eller ser du på lineær-TV? Jeg har søkt etter serien uten å finne ut av det Den kan strømmes i utlandet, liksom, men da trenger jeg VPN, og det blir bare styr ... Ser på lineært, går om og om igjen på VOX 😀 og innimellom andre steder 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. juli 2023 #603 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (26 minutter siden): Ser på lineært, går om og om igjen på VOX 😀 og innimellom andre steder 😀 Ah, 0K 👍 Da får jeg kose meg med gammel krimaktig serie på NRK nett-tv: Nini https://tv.nrk.no/serie/nini 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #604 Del Skrevet 22. juli 2023 Zenobia skrev (24 minutter siden): Ah, 0K 👍 Da får jeg kose meg med gammel krimaktig serie på NRK nett-tv: Nini https://tv.nrk.no/serie/nini Oi den har jeg ikke sett 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #605 Del Skrevet 22. juli 2023 Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin lørdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #606 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin lørdagskveld. Det har vi 💚💚 vi har kost oss med hjemmelagd pizza og hørt BluesAsylet og nå ser vi Poirot, senere blir det Mysteria i Brokenwood😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #607 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Det har vi 💚💚 vi har kost oss med hjemmelagd pizza og hørt BluesAsylet og nå ser vi Poirot, senere blir det Mysteria i Brokenwood😀 Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig hyggelig og koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #608 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig hyggelig og koselig ut. Håper dere også koser dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #609 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Håper dere også koser dere Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #610 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse begge to. Godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #611 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #612 Del Skrevet 23. juli 2023 I dag har jeg og fattern kost oss med eggemat, og jeg har spasert en tur. Nå skal jeg tegne, og så blir det lunsj etterhvert😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #613 Del Skrevet 23. juli 2023 *...og jeg skal i usynlighetskappa mi sitte på skulderen din og nysgjerrig se på hva du tegner. * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #614 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): *...og jeg skal i usynlighetskappa mi sitte på skulderen din og nysgjerrig se på hva du tegner. * 😲 En av de bedre fantasyfortellingene der ute involverer forresten en usynlighetskappe, det er en novelle av Fritz Leiber, en av historiene om Fafhrd og Gråmuseren 😊 også kjent som Lankhmar serien etter byen der de to stort sett oppholder seg😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli 2023 #615 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): I dag har jeg og fattern kost oss med eggemat, og jeg har spasert en tur. Nå skal jeg tegne, og så blir det lunsj etterhvert😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, dere må kose dere kjempemasse. Entern skrev (1 time siden): 😲 En av de bedre fantasyfortellingene der ute involverer forresten en usynlighetskappe, det er en novelle av Fritz Leiber, en av historiene om Fafhrd og Gråmuseren 😊 også kjent som Lankhmar serien etter byen der de to stort sett oppholder seg😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #616 Del Skrevet 23. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, dere må kose dere kjempemasse. Håper dere også har hatt en koselig søndag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #617 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (På 22.7.2023 den 19.57): Det har vi 💚💚 vi har kost oss med hjemmelagd pizza og hørt BluesAsylet og nå ser vi Poirot, senere blir det Mysteria i Brokenwood😀 Little John Waverly kidnapped? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #618 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Little John Waverly kidnapped? Ja 😁 morsom episode 😀 kan den nesten utenat, men morsom likevel 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2023 #619 Del Skrevet 23. juli 2023 Zenobia skrev (På 22.7.2023 den 17.45): Kunne tenke meg å se Mord & Mysterier selv. Vet du hvor det strømmes? Eller ser du på lineær-TV? Jeg har søkt etter serien uten å finne ut av det Den kan strømmes i utlandet, liksom, men da trenger jeg VPN, og det blir bare styr ... Lineær her og. Vox og DR1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 Forfatter #620 Del Skrevet 23. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Lineær her og. Vox og DR1 Som heldigvis gjerne viser litt forskjellig 👍 Hender det går på nrk og mener jeg, når det kommer ny sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå