Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #581 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre 😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at dere også har det fint og bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #582 Del Skrevet 21. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er glade for at dere også har det fint og bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #583 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #584 Del Skrevet 22. juli 2023 I dag blir nok en rolig dag, regner 🌧️🌧️🌧️🌧️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juli 2023 #585 Del Skrevet 22. juli 2023 Riktig god helg! Her skinner solen men er spådd regn i ettermiddag. Eller, er spådd sånn 0-10 mm, så kan bli ganske mye eller ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 #586 Del Skrevet 22. juli 2023 Sol her og litt småkjølig vind = good! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #587 Del Skrevet 22. juli 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Riktig god helg! Her skinner solen men er spådd regn i ettermiddag. Eller, er spådd sånn 0-10 mm, så kan bli ganske mye eller ingenting. God helg Håper det blir sånn vær du foretrekker 😊 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Sol her og litt småkjølig vind = good! Så fint 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 #588 Del Skrevet 22. juli 2023 Ja, jeg aner nemlig av og til et "snart kommer høsten"-drag i vinden og snart er det august. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #589 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, jeg aner nemlig av og til et "snart kommer høsten"-drag i vinden og snart er det august. Ja og det gleder vi oss til begge to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juli 2023 #590 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (17 minutter siden): God helg Håper det blir sånn vær du foretrekker 😊 Så fint 😊 Ser sånn ut litt regn gjør meg ingenting så lenge det ikke regner hele tiden som det gjorde enn periode. Er spådd behagelige temperaturer med 20 grader på det varmeste. Vært kalde netter i det siste, nede i 6 grader på det kaldeste. Digg ass, jeg hater det når det blir for varmt på soverommet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #591 Del Skrevet 22. juli 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ser sånn ut litt regn gjør meg ingenting så lenge det ikke regner hele tiden som det gjorde enn periode. Er spådd behagelige temperaturer med 20 grader på det varmeste. Vært kalde netter i det siste, nede i 6 grader på det kaldeste. Digg ass, jeg hater det når det blir for varmt på soverommet. Helt enig, skal være kaldt når man skal sove 😊 og deilig med 20 grader. Det er akkurat passe 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juli 2023 #592 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig, skal være kaldt når man skal sove 😊 og deilig med 20 grader. Det er akkurat passe 😊 Jepp! 20 grader er helt perfekt 😊 Håper vi slipper mer tropevarme i sommer, men det ser jo lovende ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #593 Del Skrevet 22. juli 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jepp! 20 grader er helt perfekt 😊 Håper vi slipper mer tropevarme i sommer, men det ser jo lovende ut. Enig 😊 så glad vi sannsynligvis er ferdige med tropevarme fir denne gang 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. juli 2023 #594 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 😊 så glad vi sannsynligvis er ferdige med tropevarme fir denne gang 😀 Jaaaa. Og sjeleglad det ikke ble en 2018 2.0 som jeg fryktet i juni 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #595 Del Skrevet 22. juli 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jaaaa. Og sjeleglad det ikke ble en 2018 2.0 som jeg fryktet i juni 😁 Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #596 Del Skrevet 22. juli 2023 Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin lørdag i dag.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #597 Del Skrevet 22. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en fin lørdag i dag.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Tusen takk gode tvillinger 💚💚 vi koser oss og har akkurat spist lunsj 😊 håper dere også koser dere😊😊💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #598 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Tusen takk gode tvillinger 💚💚 vi koser oss og har akkurat spist lunsj 😊 håper dere også koser dere😊😊💚💚 Cassidy Tvillingene koser oss også vi har spist noen pizzastykker til lunsj.🍕🍕🍕🍕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 22. juli 2023 #599 Del Skrevet 22. juli 2023 Der fant jeg dagboka di også Ha ei super helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #600 Del Skrevet 22. juli 2023 Anki- skrev (5 minutter siden): Der fant jeg dagboka di også Ha ei super helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå