Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #481 Del Skrevet 14. juli 2023 Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har det hyggelig og koselig på Vestlandet og at dere koser dere kjempemasse. @Entern❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. juli 2023 #482 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Det kan stemme sånn omtrent 😀 Nå sitter jeg og tegner ☺️ Ser gjerne at du slår til med flere av de der «stevene» 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #483 Del Skrevet 14. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har det hyggelig og koselig på Vestlandet og at dere koser dere kjempemasse. @Entern❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Det gjør vi💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #484 Del Skrevet 14. juli 2023 Boetica skrev (1 time siden): Ser gjerne at du slår til med flere av de der «stevene» 🤭 Får se hva jeg får til 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #485 Del Skrevet 14. juli 2023 jukkapalme skrev (2 timer siden): Kos deg masse på ferie! Vestlandet er så fint! 😍 Lenge siden jeg har vært der. Tusen takk 😊 Ja er kjempefint her😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #486 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (6 timer siden): Det gjør vi💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #487 Del Skrevet 14. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli 2023 #488 Del Skrevet 14. juli 2023 Entern skrev (34 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #489 Del Skrevet 15. juli 2023 I dag var 4 generasjoner samlet på slektsgården igjen, for første gang siden bestefar døde 🥲 for over 25 år siden🥲 Nyeste generasjon var en veldig blid og glad unge på nesten 15 måneder ☺️☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #490 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (10 minutter siden): I dag var 4 generasjoner samlet på slektsgården igjen, for første gang siden bestefar døde 🥲 for over 25 år siden🥲 Nyeste generasjon var en veldig blid og glad unge på nesten 15 måneder ☺️☺️☺️ Fint at du fikk truffet og hilst og kanskje hatt det hyggelig med hele familien din. Ett år til nest gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #491 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fint at du fikk truffet og hilst og kanskje hatt det hyggelig med hele familien din. Ett år til nest gang. Ja det var kjempefint 😊 «favorittkusinen» min som passet meg når jeg var liten var også der, ikke sett på 4-5 år😊 og alltid koselig med eldste fetter og hans kone og sønner og nå barnebarn, alltid veldig snille og hyggelige og morsomme alle sammen 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. juli 2023 #492 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det var kjempefint 😊 «favorittkusinen» min som passet meg når jeg var liten var også der, ikke sett på 4-5 år😊 og alltid koselig med eldste fetter og hans kone og sønner og nå barnebarn, alltid veldig snille og hyggelige og morsomme alle sammen 🧡 Så koselig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #493 Del Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Så koselig 😊 Kjempekoselig 🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #494 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja det var kjempefint 😊 «favorittkusinen» min som passet meg når jeg var liten var også der, ikke sett på 4-5 år😊 og alltid koselig med eldste fetter og hans kone og sønner og nå barnebarn, alltid veldig snille og hyggelige og morsomme alle sammen 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #495 Del Skrevet 15. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #496 Del Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #497 Del Skrevet 16. juli 2023 Siste morgen på Vestlandet, drar tilbake til Østlandet på formiddagen i dag 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli 2023 #498 Del Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (4 timer siden): Siste morgen på Vestlandet, drar tilbake til Østlandet på formiddagen i dag 🥲 Cassidy Tvillingene håper at dere har hatt det skikkelig fint på Vestlandet.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #499 Del Skrevet 16. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har hatt det skikkelig fint på Vestlandet.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Tusen takk💚💚 Jeg og fattern har hatt det kjempefint og møtt masse hyggelig slekt inkludert de fleste bestevennene våre i slekta🩵💙💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli 2023 #500 Del Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (4 timer siden): Tusen takk💚💚 Jeg og fattern har hatt det kjempefint og møtt masse hyggelig slekt inkludert de fleste bestevennene våre i slekta🩵💙💜 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har hatt det fint.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå