Gå til innhold

Enterns Dagbok


Entern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Helt enig, de fortjener bare det beste ♥️ Er så mange vonde videoer på YouTube med gatekatter som har det vondt, katter som blir funnet ute helt utsultet i regnet osv, jeg gråter når jeg ser de filmene og blir samtidig så rørt og glad over at det finnes mennesker som redder dem fra elendigheten. 

Tusen takk, dere 💜

En venninne av meg drev en lang periode et hjem for hjemløse katter 😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Helt enig, de fortjener bare det beste ♥️ Er så mange vonde videoer på YouTube med gatekatter som har det vondt, katter som blir funnet ute helt utsultet i regnet osv, jeg gråter når jeg ser de filmene og blir samtidig så rørt og glad over at det finnes mennesker som redder dem fra elendigheten. 

Tusen takk, dere 💜

Cassidy Tvillingene synes at det er så sterkt og rørende det som dere forteller her.🥰🥰:klem3::klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Tror det at de beveger seg tregere og har litt mindre fin pels rett og slett har med alderen å gjøre 😀

Gamlepusen jeg er kompis med f.eks. tar livet ekstremt bedagelig unntatt når han vil kose, da kommer han joggende😻

Åååå, så koselig, blir helt varm om hjertet jeg 😻 Du må ta bilder av den og vise her en dag :ninuskapus:

Gamlemor er fortsatt fin i pelsen og myk i leddene, men hun er jo litt mer bedagelig enn før, selv om hun fortsatt liker å leke. Noen ganger får hun raptus og oppfører seg som en klin sprø kattunge 😹 Hun er blågrå i fargen, men har fått litt lysere grå hår her og der, men ikke mye. Hun skal alltid ut når jeg skal ut og forfølger meg overalt, søte, lille snuppa. Ekstremt glad i mat er hun også, men hun har alltid vært et matvrak. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

En venninne av meg drev en lang periode et hjem for hjemløse katter 😻

Det kunne jeg også tenkt meg om jeg hadde tid, plass og krefter 😻 men hadde nok ikke klart å gi fra meg en eneste en av dem 😹 2 av mine 3 katter er omplasseringskatter, bare gamlemor som er fra en kollega. Moren hennes lever fortsatt, hun er 20 år nå 😻 så tydeligvis gode gener i den slekta der. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter en slik omplasseringsplass for katter på Norsk Tippings grasrotandel. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Jeg støtter en slik omplasseringsplass for katter på Norsk Tippings grasrotandel. :) 

Det gjør jeg også 😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Åååå, så koselig, blir helt varm om hjertet jeg 😻 Du må ta bilder av den og vise her en dag :ninuskapus:

Gamlemor er fortsatt fin i pelsen og myk i leddene, men hun er jo litt mer bedagelig enn før, selv om hun fortsatt liker å leke. Noen ganger får hun raptus og oppfører seg som en klin sprø kattunge 😹 Hun er blågrå i fargen, men har fått litt lysere grå hår her og der, men ikke mye. Hun skal alltid ut når jeg skal ut og forfølger meg overalt, søte, lille snuppa. Ekstremt glad i mat er hun også, men hun har alltid vært et matvrak. 

Så utrolig koselig 😊😊😊😊

Kompisen min er helt svart og ganske stiv og støl men veldig pratsom og sosial 😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Det kunne jeg også tenkt meg om jeg hadde tid, plass og krefter 😻 men hadde nok ikke klart å gi fra meg en eneste en av dem 😹 2 av mine 3 katter er omplasseringskatter, bare gamlemor som er fra en kollega. Moren hennes lever fortsatt, hun er 20 år nå 😻 så tydeligvis gode gener i den slekta der. 

Så artig 😻

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg støtter en slik omplasseringsplass for katter på Norsk Tippings grasrotandel. :) 

 

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Det gjør jeg også 😻

+1😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spasert en koselig skogstur med fattern og spist lunsj. Nam nam te 🍵

Blir en rolig og hyggelig dag. Risengrynsgrøt til middag:spise:

Håper jeg får tegnet en del ☺️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Har spasert en koselig skogstur med fattern og spist lunsj. Nam nam te 🍵

Blir en rolig og hyggelig dag. Risengrynsgrøt til middag:spise:

Håper jeg får tegnet en del ☺️

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, vi skal ha stekt makrell til middag i dag.:spise::spise:

Og vi håper at du koser deg kjempemasse med å tegne.:klem3::klem3:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, vi skal ha stekt makrell til middag i dag.:spise::spise:

Og vi håper at du koser deg kjempemasse med å tegne.:klem3::klem3:

Takk😊😊dere må kose dere masse også 😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Takk😊😊dere må kose dere masse også 😊😊

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine dager på Vestlandet 😊

Har truffet en del slekt allerede, yngstedatteren til en fetter på onsdag (hun er student og ekstremsportutøver😎) og tre tanter og en onkel i går (de er godt oppi åttiåra men fortsatt seg selv og sånn😊) så blir det forhåpentligvis besøk hos fetteren jeg kjenner aller best med kone, barn og barnebarn* før jeg og fattern drar hjem 😊

*=søskenbarna mine på farssiden er mye eldre enn meg, med et par unntak 😅

Bortsett fra fluene er alt ok 😁 tilmed kjølig vær og regn er ok 😁

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Fine dager på Vestlandet 😊

Har truffet en del slekt allerede, yngstedatteren til en fetter på onsdag (hun er student og ekstremsportutøver😎) og tre tanter og en onkel i går (de er godt oppi åttiåra men fortsatt seg selv og sånn😊) så blir det forhåpentligvis besøk hos fetteren jeg kjenner aller best med kone, barn og barnebarn* før jeg og fattern drar hjem 😊

*=søskenbarna mine på farssiden er mye eldre enn meg, med et par unntak 😅

Bortsett fra fluene er alt ok 😁 tilmed kjølig vær og regn er ok 😁

Høres ut som en koselig rundtur. Det er så fint på Vestlandet 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser for meg at @Entern sitter oppå et lite fjell, beskuer omgivelsene og lar seg inspirere til et lite stev eller fem. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Ser for meg at @Entern sitter oppå et lite fjell, beskuer omgivelsene og lar seg inspirere til et lite stev eller fem. 

Det kan stemme sånn omtrent 😀

Nå sitter jeg og tegner ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Høres ut som en koselig rundtur. Det er så fint på Vestlandet 🤩

Veldig fint og grønt 💚 mye grønnere og frodigere enn Østlandet 💚

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på ferie! Vestlandet er så fint! 😍 Lenge siden jeg har vært der. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...