Gå til innhold

Enterns Dagbok

Entern

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Så koselig! Han er så heldig som har deg ♥️

Kult, de platene må sjekkes ut.

Joda, bra her, sitter og drikker kaffe med min 15 år gamle pus på fanget :katt: Skal besøke foreldrene min idag og feire bursdagen til fattern. Skal ut å spise :spise: 

Tusen takk❤️
Så koselig 😊 høres ut som du får en finfin dag😀

Gamle kattepuser er de koseligste kattepusene😊

Håper faren din får en fin bursdag 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin lørdag begge to @Entern og @jukkapalme❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

God lørdag gode tvillinger😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

God lørdag gode tvillinger😊😊

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (25 minutter siden):

Tusen takk❤️
Så koselig 😊 høres ut som du får en finfin dag😀

Gamle kattepuser er de koseligste kattepusene😊

Håper faren din får en fin bursdag 😊

Ja, blir nok en fin dag 😁

Ja, det er de :katt::ninuskapus: Har hatt henne siden hun var 12 uker. Fikk henne av en kollega for ganske nøyaktig 15 år siden. Hun er så søt og god 😻

Håper jeg også, men det tror jeg nok helt sikkert :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, det er de :katt::ninuskapus: Har hatt henne siden hun var 12 uker. Fikk henne av en kollega for ganske nøyaktig 15 år siden. Hun er så søt og god 😻

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint😊

Jeg er kompis med en nabokatt som er steingammel, han har bodd i blokka lenger enn meg og jeg har levd der i 15 år 😅

Vi tar ofte en liten prat når vi treffes 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (8 minutter siden):

Så fint😊

Jeg er kompis med en nabokatt som er steingammel, han har bodd i blokka lenger enn meg og jeg har levd der i 15 år 😅

Vi tar ofte en liten prat når vi treffes 😅

Så koselig :katt: Broren min har en katt på 19 år. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Så koselig :katt: Broren min har en katt på 19 år. 

Ååå så heldig bror du har 😊😊😊😻😻😻

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så heldig bror du har 😊😊😊😻😻😻

Jaaaa 😻 Håper vi begge får ha gamlepusene våre i enda mange år til. Norges eldste katt ble over 30. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa 😻 Håper vi begge får ha gamlepusene våre i enda mange år til. Norges eldste katt ble over 30. 

Ja håper alle tre gamlepusene får leve lenge ennå med flere gode år 😻

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper alle tre gamlepusene får leve lenge ennå med flere gode år 😻

Jaaaa, virkelig 💜 gruer meg til den dagen jeg mister henne. Ja, de andre kattene og hunden også, så klart. Er så vondt å miste dyr :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, virkelig 💜 gruer meg til den dagen jeg mister henne. Ja, de andre kattene og hunden også, så klart. Er så vondt å miste dyr :( 

Ja kjempevondt 😫😭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Entern skrev (4 minutter siden):

Ja kjempevondt 😫😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ofte snutter på nett, som omhandler det å ha et gammelt dyr....jeg ser på dem at de er langsomme i bevegelsene og matte i pelsen...og jeg tenker og håper at folk tar vare på sine dyr litt ekstra i deres siste levetid. Kun gode opplevelser, god mat og langsomt liv med stryking og maling på fang...er det de skal oppleve.  :rodmer:  ...og jeg kjenner på at jeg blir veldig lettrørt av dyrevideoer. Jeg er veldig følsom når det kommer til dyrs ve og vel...og blir eitrende forb***et når jeg ser og leser om mishandling, lidelse og elendighet. Alle dyr skal ha det bra i min verden. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ofte snutter på nett, som omhandler det å ha et gammelt dyr....jeg ser på dem at de er langsomme i bevegelsene og matte i pelsen...og jeg tenker og håper at folk tar vare på sine dyr litt ekstra i deres siste levetid. Kun gode opplevelser, god mat og langsomt liv med stryking og maling på fang...er det de skal oppleve.  :rodmer:  ...og jeg kjenner på at jeg blir veldig lettrørt av dyrevideoer. Jeg er veldig følsom når det kommer til dyrs ve og vel...og blir eitrende forb***et når jeg ser og leser om mishandling, lidelse og elendighet. Alle dyr skal ha det bra i min verden. 

Cassidy Tvillingene blir veldig sinte og lei oss når mennesker ikke er snille med dyrene sine.:nikke::nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja kjempevondt 😫😭

Ja, det vondeste som fins 😢 mistet en i fjor høst, han fikk kreft og svulsten satt sånn at det var umulig å operere den bort :grine: Helt jævlig. Han ble 11 år gammel, så ikke så gammel, egentlig. Savner han sånn :gråter:"Heldigvis" hadde svulsten kommet veldig brått, så han hadde ikke vondt lenge. Men fryktelig vondt likevel :trist: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det vondeste som fins 😢 mistet en i fjor høst, han fikk kreft og svulsten satt sånn at det var umulig å operere den bort :grine: Helt jævlig. Han ble 11 år gammel, så ikke så gammel, egentlig. Savner han sånn :gråter:"Heldigvis" hadde svulsten kommet veldig brått, så han hadde ikke vondt lenge. Men fryktelig vondt likevel :trist: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Huff så trist :klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Tror det at de beveger seg tregere og har litt mindre fin pels rett og slett har med alderen å gjøre 😀

Gamlepusen jeg er kompis med f.eks. tar livet ekstremt bedagelig unntatt når han vil kose, da kommer han joggende😻

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Helt enig, de fortjener bare det beste ♥️ Er så mange vonde videoer på YouTube med gatekatter som har det vondt, katter som blir funnet ute helt utsultet i regnet osv, jeg gråter når jeg ser de filmene og blir samtidig så rørt og glad over at det finnes mennesker som redder dem fra elendigheten. 

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Tusen takk, dere 💜

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...