Entern Skrevet 19. februar 2023 Forfatter #381 Del Skrevet 19. februar 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Gratulerer med ny og fast jobb! Har du feiret i dag med fastelavensboller? Det har jeg. To stykk 😎 Glemte fastelavensboller 😱 Tusen takk for gratulasjon 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #382 Del Skrevet 20. februar 2023 Nå sitter jeg og hører på Mercyful Fate 🤘 Blir tidlig kveld, skal tidlig opp i morgen. Liker å gå på bibliotek etter jobb, det er det lenge siden jeg har gjort. Da får jeg tegnet masse, og får impulser til tegninger jeg ikke hadde tegnet ellers 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #383 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nå sitter jeg og hører på Mercyful Fate 🤘 Blir tidlig kveld, skal tidlig opp i morgen. Liker å gå på bibliotek etter jobb, det er det lenge siden jeg har gjort. Da får jeg tegnet masse, og får impulser til tegninger jeg ikke hadde tegnet ellers 😊 Leier du bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #384 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Leier du bøker? Nei men leser litt, ser i kunstbøker, leser dikt og tegneserier og kunstbøker og tegner 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #385 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei men leser litt, ser i kunstbøker, leser dikt og tegneserier og kunstbøker og tegner 😊 Kjekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #386 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kjekt? Ja jeg liker det veldig godt 😊 da kan jeg konsentrere meg skikkelig om tegning og kanskje lære noe nytt også, uten alle distraksjonene 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #387 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Nå sitter jeg og hører på Mercyful Fate 🤘 Blir tidlig kveld, skal tidlig opp i morgen. Liker å gå på bibliotek etter jobb, det er det lenge siden jeg har gjort. Da får jeg tegnet masse, og får impulser til tegninger jeg ikke hadde tegnet ellers 😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig og hyggelig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #388 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Nei men leser litt, ser i kunstbøker, leser dikt og tegneserier og kunstbøker og tegner 😊 Cassidy Tvillingene liker også kunstbøker og diktbøker.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #389 Del Skrevet 20. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig og hyggelig ut.🥰🥰 Det er det 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også kunstbøker og diktbøker.🥰🥰 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #390 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Det er det 😊😊☺️☺️ 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene pleier ofte å bla igjennom kunstbøker og diktbøker sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #391 Del Skrevet 21. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene pleier ofte å bla igjennom kunstbøker og diktbøker sammen. Det liker jeg å gjøre også 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar 2023 #392 Del Skrevet 21. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Det liker jeg å gjøre også 😊😊 Cassidy Tvillingene synes at kunstbøker og diktbøker er hyggelige og koselige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #393 Del Skrevet 21. februar 2023 💻+☕️=😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. februar 2023 #394 Del Skrevet 22. februar 2023 Ja? Blir det Tons of rock på deg da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 23. februar 2023 #395 Del Skrevet 23. februar 2023 @Entern, har du forsvunnet igjen? Jeg som var på Larsen i går, og skulle skryte av det:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #396 Del Skrevet 25. februar 2023 Ane Rikke skrev (På 23.2.2023 den 19.08): @Entern, har du forsvunnet igjen? Jeg som var på Larsen i går, og skulle skryte av det:) Han er på ferie hos diskusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 25. februar 2023 #397 Del Skrevet 25. februar 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Han er på ferie hos diskusjon Ja, jeg har skjønt det 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2023 #398 Del Skrevet 25. februar 2023 (endret) Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Ja, jeg har skjønt det 😁 Du kan alltids stikke en tur innom der og bli med i banningen demmes 🤪 Endret 25. februar 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 25. februar 2023 #399 Del Skrevet 25. februar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Du kan alltids stikke en tur innom der og bli med i banningen demmes 🤪 😂😂 Jeg banner ikke… hehe.! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #400 Del Skrevet 25. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Du kan alltids stikke en tur innom der og bli med i banningen demmes 🤪 Cassidy Tvillingene er faste medlemmer i den Banne-klubben der inne.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå