Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte henger dere med samboeren ila en uke? 

Prøver bare finne ut av hva som er normalt. Samboeren min går ofte og gamer rett etter middag, og stopper ikke før jeg går for å legge meg. Sånn kan det være flere dager i uka. Lurer bare på om det er normalt.. 

Tidligere samboerforhold jeg har hatt så har typen spilt ca 2 timer også kommet tilbake å funnet på noe med meg. Men nå er jeg ofte alene.. Kan jo finne på ting selv, ingen problem det, men tenker at det er naturlig å henge noe sammen når man er kjærester.. 

Anonymkode: 4f416...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la deg godta av det! Min ex var akkurat som typen din. Fikk så nok at jeg gjorde det slutt.. gaming var mer viktigere enn forholdet vårt

Anonymkode: 0cf17...508

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Har dere tankt på at det kansje er en grunn til at dem gjør det?

Anonymkode: 0049d...099

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde ikke gidda det der. Heller alene enn å bo i ‘liksom-kjæreste-kollektiv’ med en guttunge 

Anonymkode: 45db9...d91

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde jeg aldri giddet… 

Her er vi en familie med et barn da, men vi har alltid lagd mat og spist sammen, ryddet opp også har vi stort sett sett en film / serie på kveldene, før vi fikk barn dro vi gjerne ut å spiste en bedre middag, tok en drink, gikk på kino osv. Nå blir det litt mere hjemmekos når barnet sover. Men da finner vi også på hyggelige ting. Ta en lang dusj, han kan gi meg massasje, vi finner ofte en serie som vi følger med på sammen.. spille brettspill, han kan game av og til mens jeg gjør noe annet, men da er det typ en times tid 🙂 

Anonymkode: 45182...7e8

• Hjerte 1
Skrevet

Men det er så kjedelig og lite interessant å bruke tid på dama. Gaming er jo langt mer givende og gøy. 

Anonymkode: 252ab...13f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er ikke et samliv, det er hans liv. Han får mat og sex når han gidder og går tilbake til sin egen verden, kunne like gjerne bodd hjemme hos mor! Dump han og finn deg en ordentlig kjæreste som ikke unngår deg men nyter samvær med deg!

Anonymkode: 030e4...f96

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vil si det er helt normalt å bruke et par kvelder i uka på egen hobby. 

Anonymkode: 128eb...32a

• Liker 10
Skrevet

Ikke få barn med han. 

Anonymkode: 56750...6ed

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har dere tankt på at det kansje er en grunn til at dem gjør det?

Anonymkode: 0049d...099

Muligens avhengighet, vanskelig å vite. Uansett en utrolig dårlig idé. Enten gjør det slutt, eller vær en ordentlig kjæreste.

Jeg spiller selv, men jeg er singel. Jeg ville ikke holdt på sånn i et forhold. 

• Hjerte 2
Skrevet

Høres ikke normalt ut hva skal man med forhold da ? 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gidder noen damer å være sammen med disse evige tenåringer. Ufattelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor damer blir sammen med gamere hvis de ikke vil han skal bruke tid på det. 

Anonymkode: ad3fb...dea

• Liker 3
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte henger dere med samboeren ila en uke? 

Prøver bare finne ut av hva som er normalt. Samboeren min går ofte og gamer rett etter middag, og stopper ikke før jeg går for å legge meg. Sånn kan det være flere dager i uka. Lurer bare på om det er normalt.. 

Tidligere samboerforhold jeg har hatt så har typen spilt ca 2 timer også kommet tilbake å funnet på noe med meg. Men nå er jeg ofte alene.. Kan jo finne på ting selv, ingen problem det, men tenker at det er naturlig å henge noe sammen når man er kjærester.. 

Anonymkode: 4f416...870

Hvor gamle er dere?

Kan bare bruker meg selv som eksempel. Jeg har leddgikt og er bipolar, og jeg brukte data som en flukt fra både depresjon og smerter. Ser nå selv at jeg skulle brukt mer tid på familie og eks.

Har han noen slike problemer, eller er det kun generell gaminginteresse? Har du pratet grundig med han om dette? Om hvordan du føler deg ensom i forholdet osv og dine ønsker for forholdet?

• Liker 2
Skrevet

Her føler jeg egentlig gaming er irrelevant. Det virkelig problemet bør jo være at han bruker all sin fritid til sin egen hobby. Det fungerer dårlig i de fleste forhold uansett hobby.

Hadde det vært bedre om han brukte all sin fritid på fotball, sjakk osv? Neppe. Mange av oss menn kan synes det er litt kjedelig av og til å bare henge og la tiden gå. Dette er en gjenganger føler jeg. Vi liker bedre å gjøre noe.

Om dere klarer å finne noe som begge liker å gjøre, er det nok lettere for han å prioritere deg.

Men uansett så er jo dette fullstendig ugreit fra hans side. Begge parter har jo ansvar for å pleie forholdet, og å prioritere tid til hverandre. Så jeg unnskylder ikke gamingen hans altså.

• Liker 6
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil si det er helt normalt å bruke et par kvelder i uka på egen hobby. 

Anonymkode: 128eb...32a

Enig. Jeg også gamer fast. Hver Onsdag fra 20:00 til midnatt.

Spiller litt av og til utenom det også, men da spiller jeg spill jeg kan sette på pause når som helst uten at det gjør noe. Også sitter jeg i samme rom som kona, så vi snakker sammen mens jeg gamer og hun ser på TV.

Anonymkode: fec35...c69

Skrevet

Kunne aldri hatt en kjæreste som spiller. Ville heller hatt en som liker å være aktiv og gå turer, bli med på museum og teater. Sitte inne og spille virker så kjedelig og ensformig ut. 

• Liker 1
Skrevet

Ulike behov og ulike forventninger.

Dere må snakke sammen. Ikke sikkert at dere ønsker det samme og det må da vel være ok?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor damer blir sammen med gamere hvis de ikke vil han skal bruke tid på det. 

Anonymkode: ad3fb...dea

Dette kan umulig være seriøst ment. Hva om det startet med et par timer et par dager i uka? 

Det største problemet er at damer er altfor skeptiske til gamere, tror at alle spiller 24/7, nedprioriterer forholdet osv. På grunn av det må jeg som singel holde helt tyst om at jeg spiller. Jeg har ingen profiltekst på Tinder som følge av fordommer. Sånn har altså samfunnet blitt.

• Liker 3
Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Dette kan umulig være seriøst ment. Hva om det startet med et par timer et par dager i uka? 

Det største problemet er at damer er altfor skeptiske til gamere, tror at alle spiller 24/7, nedprioriterer forholdet osv. På grunn av det må jeg som singel holde helt tyst om at jeg spiller. Jeg har ingen profiltekst på Tinder som følge av fordommer. Sånn har altså samfunnet blitt.

Hvorfor holde tyst om det når du er singel? Ikke en kjeft bryr seg vel da?

Anonymkode: 253fa...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...