Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe jeg trenger å diskutere med noen. Kjæresten min har vært på jobbtur i tre uker, og jeg har nesten ikke hørt fra han. Da jeg spurte han underveis på turen om noe var galt, sa han bare at han var veldig travel. Jeg har derfor ikke mast på han. Når han kom hjem nå, ser jeg at han har snap streak med flere damer. Noen av de kjenner jeg, og er venninner av han. Men jeg kjente en klump i magen da jeg så det, for han har jo ikke hatt tid/energi til å sende noe til meg?

tanker? Han var i sitt vante jeg da han kom hjem.

Anonymkode: 5c6d8...1db

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk menn

Anonymkode: c5450...339

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags venninner? Mistenkelig "venn" skap når han får streak med de så fort han er bortreist. Jeg ville tenkt flørt og sexting med en gang

Vet om mange menn som er utro med andre på jobbreise både fysisk og over nett, kjøper seksuelle videoer, runker til de osv og når de kommer hjem til kjæresten igjen så sender de "savner deg" "er så kåt på deg" meldinger til de damene mens de har gjemt seg på do og bare gleder seg til neste jobbtur eller mulighet

Anonymkode: 681ea...cc9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags venninner? Mistenkelig "venn" skap når han får streak med de så fort han er bortreist. Jeg ville tenkt flørt og sexting med en gang

Vet om mange menn som er utro med andre på jobbreise både fysisk og over nett, kjøper seksuelle videoer, runker til de osv og når de kommer hjem til kjæresten igjen så sender de "savner deg" "er så kåt på deg" meldinger til de damene mens de har gjemt seg på do og bare gleder seg til neste jobbtur eller mulighet

Ts her. Har ingen følelse på det, for han har vært utenlands på en båt. Men flørtingen kan jo selvfølgelig være da.

Skrevet

Skjønner at du sitter med en uro når du oppdager slike ting. Den eneste måten å gi deg selv fred på er å faktisk spørre han rett ut og deretter se hvordan han reagerer på det.

Du kommer til å drive deg selv til galskap jo mer du går å ruger på det og lager dine egne scenarioer. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan vet du at han snapstreak med andre?

Anonymkode: be048...ee8

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan vet du at han snapstreak med andre?

Anonymkode: be048...ee8

Ts her. Fordi han skulle vise meg noe på snap og der var det veldig synlig. Så han prøver ikke å skjule noe hvertfall 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde rett og slett spurt ham og sett reaksjonen hans. 

Anonymkode: 53f45...d3b

Skrevet

Det er mer spennende å snappe med andre damer enn kjæresten. Flørt og spenning. 

Anonymkode: f11e1...557

• Liker 3
Skrevet

Typisk menn! Sånn er dessverre min også. Grobunn til masse krangling! Blir bare dårlig stemning av at du tar det opp også. Har ingen gode råd dessverre..

Anonymkode: 68971...216

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Typisk menn! Sånn er dessverre min også. Grobunn til masse krangling! Blir bare dårlig stemning av at du tar det opp også. Har ingen gode råd dessverre..

Jeg har et godt råd til deg, kom deg ut av det giftige forholdet. 

Anonymkode: f971e...549

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo selvfølgelig ikke greit! Jeg skjønner ikke at du ikke har spurt allerede. Mulig han bare har sendt ulike bilder av båten hver dag til alle på en gang nettopp for å ha streak, men da burde jo du fått de bildene også. Tar ikke så mye tid å sende et bilde til mange, samtidig må han ha fått svar også, så om det er mange blir det såpass mye tid til sammen at det kan virke som han har prioritert det foran deg. Noen er litt for glad i den type oppmerksomhet fra andre, uten at det er flørting. 

Skrevet

Hun kan jo spørre så mye hun vil, hva slags svar tror dere hun får? Han vil selvsagt ikke være ærlig, men finne på et eller annet som påskudd for at han har hatt mye kontakt med andre, men ikke med dama si.

Tror ikke at jeg ville ha orket en sånn fyr. Vil ikke bli bedre, det vil heller bli verre med tiden. Han er allerede nå lite investert i hun som er kjæresten hans, virker helt likeglad med at TS ser at han er mer aktiv med andre enn henne.

Anonymkode: cc0e0...ba6

Skrevet

Det er kjipt å fortelle deg, men mest trolig så er det fordi han har blitt holdt varm av dem. Jeg mottar ofte meldinger fra menn med dame, og vet at damer ikke er noe særlig bedre selv - venninner som stadig har nye flørter med andre menn, eller kollegaer som tror de klarer å skjule telefonen godt nok når de mottar noe upassende fra andre enn sin egen partner… Det er ytterst få som er trofaste, og de som er det er ofte naive mot partnerens microcheating. 

Anonymkode: 68ced...57f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts her. Har ingen følelse på det, for han har vært utenlands på en båt. Men flørtingen kan jo selvfølgelig være da.

Sexting på båt er da fullt mulig

Skrevet

Men er det bare streak? Krever jo ingenting å sende en snap om dagen med "streak" til folk

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ts her. Fordi han skulle vise meg noe på snap og der var det veldig synlig. Så han prøver ikke å skjule noe hvertfall 🤷‍♀️

Jeg tenker at det mest sannsynlig er fordi han føler han ikke har gjort noe galt/ikke har noe å skjule. Hadde det vært noe hadde han sannsynligvis ikke latt deg se.

Jeg har tidsvis snap-streak med andre enn kjæresten jeg også, men flørter/sexter ikke med andre.

Anonymkode: 4c1db...524

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han vil vel ikke kommunisere med ‘bare’ deg. Du er vel ikke spenning nok for han. Tror han tar deg litt for gitt og sjekker andre marker…. 

Anonymkode: fc5ef...225

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor i alle dager blir du??

Anonymkode: fc5ef...225

Skrevet

Kanskje han kommuniserte med noen som var på samme arrantemeng, og det var typ "skal vi møtes der der kl sånn, når begynte foredraget, blabla"? 

Mannen min kommuniserer jo mye med kvinnelige kolleger når de er på konferanser og jobbturer og slikt, da om det som foregår. 

Anonymkode: b1b40...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...