AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Et par dager etter mensen er ferdig så får jeg VELDIG tykk og klumpete gråaktige utflod. Så tykk at den ikke renner ut, men må graves ut😳 Og jeg dusjer hver dag. Ingen lukt, sårhet, kløe eller andre ting. Bare ekkelt! Noen som har/ hatt liknende? Bruker ikke prevensjon og har fast partner. Anonymkode: 806aa...a96
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Normalt. Så lenge det ikke lukter, klør, svir eller er ubehagelig trenger du ikke stresse. Og du trenger heller ikke grave ut utfloden. La skjelden være i fred. Anonymkode: 443b2...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Hvis dette plutselig er skjedd, bør du vel be om sjekk for kjønnssykdom, men om du alltid har det sånn: hvorfor bekymre seg nå? Anonymkode: becce...8bd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dette plutselig er skjedd, bør du vel be om sjekk for kjønnssykdom, men om du alltid har det sånn: hvorfor bekymre seg nå? Anonymkode: becce...8bd Kom i grunn gradvis(?) Etter jeg fjernet p-stav for 1 år siden. Det var ikke sånn før det. Anonymkode: 806aa...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå