Gå til innhold

Call of Duty - MW2. Spille offline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne spille Call of Duty - Modern Warfare 2, men jeg ønsker ikke spille online sammen med noen eller mot noen. Jeg vil bare spille mot spillet - som i Campaign. Finnes det noen oppdrag jeg kan gjøre der jeg slipper spille mot ordentlige folk når jeg er ferdig med campaign?

Anonymkode: 8d38a...410

Skrevet

Bra spill :) 

Skrevet
Maskinfører skrev (15 timer siden):

Bra spill :) 

Var ikke det jeg spurte om.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du leter etter Campaign.

Morroa begynner i Multiplayer. Campaign er jo bare en koselig start på en måte. Det finnes Coop, men det er da coop(du trenger 1 til 3 å spille med)

Endret av Macro
Skrevet
Macro skrev (43 minutter siden):

Du leter etter Campaign.

Morroa begynner i Multiplayer. Campaign er jo bare en koselig start på en måte. Det finnes Coop, men det er da coop(du trenger 1 til 3 å spille med)

Jeg kjenner til campaign, men i følge internett tar det rundt 7-10 timer å gjøre ferdig. Jeg vil fortsette å spille offline, og ønsker ikke spille multiplayer. Jeg ønsker ikke spille sammen med andre. Jeg vil kun spille alene og ta oppdrag alene. Eventuelt spille mot computer. Er det andre steder i COD enn campaign det er mulig?

Skrevet

Jeg kjenner til campaign, men i følge internett tar det rundt 7-10 timer å gjøre ferdig. Jeg vil fortsette å spille offline, og ønsker ikke spille multiplayer. Jeg ønsker ikke spille sammen med andre. Jeg vil kun spille alene og ta oppdrag alene. Eventuelt spille mot computer. Er det andre steder i COD enn campaign det er mulig?

Nei. Tror du rett og slett er i feil spillsjanger.

Skytespill prioriterer Multiplayer for det er det folk vil ha.  Du kan evt spille Campaign på alle difficulties.

Skrevet

Isonzo er kanskje et alternativ for deg.

Skrevet

Jeg ønsker meg et realistisk skytespill, og COD treffer meg bra. Synd det omtrent kun er ment for multiplayer. 

Skal sjekke ut Isonzo. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker meg et realistisk skytespill, og COD treffer meg bra. Synd det omtrent kun er ment for multiplayer. 

Skal sjekke ut Isonzo. 

Du er rett og slett ikke målgruppen til cod tror jeg. Er jo mange eldre CoD- titler som ofte er på salg om du kun vil ha campaign.

Du kan også sjekke Insurgency Sandstorm evt Arma 3. Der får du spilt alene.

Endret av Macro
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei men da vet du at jeg også spiller det :) 

Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Nei men da vet du at jeg også spiller det :) 

Ikke våg å kom her med hyggelige kommentarer😂

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (6 minutter siden):

Ikke våg å kom her med hyggelige kommentarer😂

Nei jeg får holde meg til andre tråder her :gråter:farvell tråd :gråter:

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Nei jeg får holde meg til andre tråder her :gråter:farvell tråd :gråter:

😂

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (15 timer siden):

Du er rett og slett ikke målgruppen til cod tror jeg. Er jo mange eldre CoD- titler som ofte er på salg om du kun vil ha campaign.

Du kan også sjekke Insurgency Sandstorm evt Arma 3. Der får du spilt alene.

Får teste ut forslaget dit. Problemet med multiplayer er at jeg ikke er god nok i COD. Jeg skjønner meg ikke på militærspråket, og headset er ikke aktuelt (så kan ikke kommunisere). Jeg kommer heller ikke til å bli god, for jeg har ikke tid å spille så ofte, så det blir litt nå og litt da. Har spilt Halo i mange år, men ble aldri god, så ble rævpult hver gang vi spilte mot andre. 

Hvordan foregår forresten multiplayer? Havner jeg sammen med folk på samme nivå som meg?

Skrevet

Får teste ut forslaget dit. Problemet med multiplayer er at jeg ikke er god nok i COD. Jeg skjønner meg ikke på militærspråket, og headset er ikke aktuelt (så kan ikke kommunisere). Jeg kommer heller ikke til å bli god, for jeg har ikke tid å spille så ofte, så det blir litt nå og litt da. Har spilt Halo i mange år, men ble aldri god, så ble rævpult hver gang vi spilte mot andre. 

Hvordan foregår forresten multiplayer? Havner jeg sammen med folk på samme nivå som meg?

Det er bare en måte å bli god på og det er å dø MASSE. Unngå å campe og søk pressurepoints på mapsa. En dag klaffer det for deg. Fordelen med multiplayer er at det blir masse mennesklige feil, og du vil etterhvert klare å tenke deg til hvordan andre muligens tenker.

MW2 har faktisk skill based match making(SBMM), som derfor fører til at du vil møte folk på likt nivå stort sett. Vinner dere 3 på rad kan dere bli oppjustert og få juling ei runde, men da blir dere satt tilbake.

Regner med du er på konsoll siden du ikke vil bruke headset? Headset er absolutt å anbefale i alle skytere pga du må være i stand til å pinpointe lyden av steps, nades ol. for å ha best mulig forutsetninger for å vinne en fight.

Konsollspillere har bedre forutsetninger til å ta oss på pc i denne cod-tittelen pga mer effektiv aimassist og movement er mer konsollvennlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skal sjekke ut Isonzo. 

CoD er på ingen måte et realistisk skytespill. CoD er et online FPS.

Kjøp deg Sniper Elite, GTA, Red Dead Redemption, Far Cry eller noe sånt. Det får du mye mer ut av.

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (13 minutter siden):

Det er bare en måte å bli god på og det er å dø MASSE. Unngå å campe og søk pressurepoints på mapsa. En dag klaffer det for deg. Fordelen med multiplayer er at det blir masse mennesklige feil, og du vil etterhvert klare å tenke deg til hvordan andre muligens tenker.

MW2 har faktisk skill based match making(SBMM), som derfor fører til at du vil møte folk på likt nivå stort sett. Vinner dere 3 på rad kan dere bli oppjustert og få juling ei runde, men da blir dere satt tilbake.

Regner med du er på konsoll siden du ikke vil bruke headset? Headset er absolutt å anbefale i alle skytere pga du må være i stand til å pinpointe lyden av steps, nades ol. for å ha best mulig forutsetninger for å vinne en fight.

Konsollspillere har bedre forutsetninger til å ta oss på pc i denne cod-tittelen pga mer effektiv aimassist og movement er mer konsollvennlig.

Sitt på konsoll, ja. Jeg har in-ear hodetelefoner, og det er mikrofon på de, men har ikke noe ønske om å kommunisere med noen. Jeg får se om jeg tester ut multiplayer. 

Spiller vi alltid på lag eller er det også alle mot alle? 

Skrevet
Reign skrev (12 minutter siden):

CoD er på ingen måte et realistisk skytespill. CoD er et online FPS.

Kjøp deg Sniper Elite, GTA, Red Dead Redemption, Far Cry eller noe sånt. Det får du mye mer ut av.

Jeg skal teste ut. Takk skal du ha!

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg skal teste ut. Takk skal du ha!

Bare hyggelig! Om du skal prøve FarCry, så ville jeg gått for 5. Det nyeste (6) er dessverre ikke like bra. Red Dead Redemption 2 og GTA 5 er noen av de beste spillene som er laget.

Skrevet

Sitt på konsoll, ja. Jeg har in-ear hodetelefoner, og det er mikrofon på de, men har ikke noe ønske om å kommunisere med noen. Jeg får se om jeg tester ut multiplayer. 

Spiller vi alltid på lag eller er det også alle mot alle? 

Du kan feks velge Team Death Match som er to lag mot hverandre, eller du kan spille Free for All som er alle mot alle.
Mange synes det er gøyest å ha et objective å jobbe rundt og for og da er Search & Destroy, Cyber Attack, Hardpoint osv gode alternativ.

Voicechat kan du skru helt av så du ikke hører noen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...