Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er du som person og hva liker du å gjøre? Alder? Hadde vært gøy å vite hvilke type menn som et her inne sammen med oss damer ☺️

Tar du utfordringen? :) 

Anonymkode: f5e75...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja ok, siden du spør.

Jeg er en FANTASTISK kul og morsom fyr, ikke minst jordnær! Bare synd at ingen andre forstår det. 😁😁

30 og noen år gammel. Bor i et lite hus på bygda på vestlandet. Singel, og har vært det veldig lenge. Har så langt i grunn trivdes greit med det, men nå i seinere tid har jeg begynt å tenke på å aktivt prøve å finne noen. Ingen barn, og det har heller aldri vert en ting jeg har savna. Når jeg var i 20åra, så tenkte jeg at jeg kommer nok til å forandre meg når jeg kommer i 30åra. Da skal jeg sikkert ha barn og familie, da er det sikkert det som blir det store. Slik som folk flest. Men ingenting har forandra seg enda! Savner ikke barn og familie enda, og nå tror jeg kanskje jeg kommer til å gå gjenom livet som barnløs.

Føler meg ganske ung til sinns, og ikke skikkelig voksen enda på sett og vis. Føler meg i grunn som en slags bajas noen ganger. Liker fart og spenning, og å være ute på eventyr. Kjører snowboard og flyr paraglider mye på fritida. Men kan og sitte inne å spille playstation eller se på film når det regner.

Jobber med telekommunikasjon. Reiser rundt på fjellet og bygger master for mobiltelefon og slikt.

Jeg er her inne fordi etter at det har blitt så mye fokus på seksuell trakasering og metoo og slikt, så har jeg bynt å lure på hvordan kvinner opplever verden. Er her for å være dum og stille litt rare spørsmål som jeg lurer på. Gjennom jobb og fritidsinteresser så omgås jeg sånn 90% menn, har i grunn ikke så veldig mange kvinnlige bekjentskaper å prate med slikt om.

God onsdags kveld.

• Liker 3
Skrevet

Hei! Jeg er Erik, en 41 år gammel mann med alt i orden i livet. Jeg har en bachelorgrad i businessadministrasjon og en mastergrad i finans, og jeg har arbeidet hardt for å komme dit jeg er i dag. Jeg er stolt av å være en vellykket forretningsmann og å ha oppnådd så mye suksess i livet mitt.

Når det gjelder hvem jeg er som person, vil jeg beskrive meg selv som en glad, åpen og sosial person. Jeg har en stor interesse for å lære nye ting og møte nye mennesker, og jeg har en lidenskap for å reise og oppleve nye kulturer. Jeg elsker også å ha det gøy og more meg med venner og familie.

Når det kommer til hva jeg liker å gjøre, så er jeg en stor fan av å spille golf og trene på treningssenteret. Jeg elsker også å tilbringe tid på kysten med familien min og nyte en god bok eller film. Jeg trives ikke i noe kjærlighetsforhold ennå. Tar meg god tid. Kanskje en vakker dag! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er alenepappa med to barn, 10 og 13 år.  Min kjæreste er alenemor for to.  Vi er særbo, og kommer ikke til å flytte sammen på mange år.  
Kom tilfeldig inn på KG en gang.  Blir provosert av de mange negative trådene om menn og fedre.  

Anonymkode: 7c82f...429

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...