AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg "sliter" med en heller liten ting i heimen, men som samtidig er jævlig irriterende i lengden. Kona klarer nemlig aldri å tømme noen av søppelkassene våre på kjøkkenet - altså å ta ut posene med restavfall eller matavfall og sette i ny pose, eller putte papp og papir i en papirpose. De skal alle sammen stappes så fulle at skuffen og skapdøra ikke går skikkelig igjen. Jeg har nevnt dette gang på gang på gang over flere år, men det endrer seg ikke. Det samme gjelder egentlig søppelkassene på badene våre. De flyter over frem til noen tar dem, og det blir alltid meg. Hvordan i all verden skal jeg klare å få hun til å forstå at når søppelkassen er full, så tømmer man den?! Dette er en ellers oppegående kvinne med god utdannelse og jobb! Anonymkode: f3c88...89e 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Kjeft på henne. Anonymkode: 37eaa...af8 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Sånn er mannen min, har ingen råd. Anonymkode: 3626e...111 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 8. februar 2023 Løsningen er at du tar 100% ansvar for dette og så har kona di 100% ansvar for en annen arbeidsoppgave som hun mestrer bedre enn deg. Anonymkode: 1b06e...e6d 43 11
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 et fint råd fra #4 det vitner om bare en ting; at kona di har null interesse av å samarbeide med deg, eller å vise deg et snev av respekt. Anonymkode: 9adec...b45 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Ikke tøm dem, la de bli så fulle at hun til slutt ikke har noe valg og MÅ tømme dem selv. Anonymkode: 73bd8...c07 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Høres kjent ut, har en mann som er på samme viset. Lar vær av og til for å vise hvor ille det blir og det hjelper jo fanken ikke... Anonymkode: ea92c...710 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Hvorfor skal kona tømme søppel?
Doktor Dyregod Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Ta det ansvaret. Hu gjør vel andre ting hjemme? 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg "sliter" med en heller liten ting i heimen, men som samtidig er jævlig irriterende i lengden. Kona klarer nemlig aldri å tømme noen av søppelkassene våre på kjøkkenet - altså å ta ut posene med restavfall eller matavfall og sette i ny pose, eller putte papp og papir i en papirpose. De skal alle sammen stappes så fulle at skuffen og skapdøra ikke går skikkelig igjen. Jeg har nevnt dette gang på gang på gang over flere år, men det endrer seg ikke. Det samme gjelder egentlig søppelkassene på badene våre. De flyter over frem til noen tar dem, og det blir alltid meg. Hvordan i all verden skal jeg klare å få hun til å forstå at når søppelkassen er full, så tømmer man den?! Dette er en ellers oppegående kvinne med god utdannelse og jobb! Anonymkode: f3c88...89e Huff,er du mannen min? Jeg er like håpløs, men det er fordi vi har forskjellig formeninger om når det er fult. Jeg stapper når det begynner å bli fult, det gjør ikke han. Han tømmer nok 99% av tiden her. Anonymkode: d5fb0...22e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Det er mannens oppgave å ta ut søppel da. Anonymkode: 02b06...eea 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 Mannen min er helt lik. Men da tar jeg på meg ansvaret for søpla, han gjør jo andre ting. Så tenker at så lenge din kone, bidrar med andre ting, så kan du ta på deg å tømme søpla. Anonymkode: 57e88...eeb 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #13 Skrevet 8. februar 2023 Beklager, men hun høres ut som en retardert gris. Anonymkode: b0a4c...6f4 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 Slik er jeg også! Han irriterer seg over at jeg ikke tømmer søppel, jeg irriterer meg for at jeg må vaske alle klær🤷♀️ Anonymkode: 4c518...61d 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #15 Skrevet 8. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Løsningen er at du tar 100% ansvar for dette og så har kona di 100% ansvar for en annen arbeidsoppgave som hun mestrer bedre enn deg. Anonymkode: 1b06e...e6d Hvordan vet du at hun mestrer noe som helst bedre enn TS? Anonymkode: 47e96...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #16 Skrevet 8. februar 2023 2 hours ago, Doktor Dyregod said: Ta det ansvaret. Hu gjør vel andre ting hjemme? Hun gjør sikkert andre ting, men av dårlig kvalitet. Anbefaler ny kone. Anonymkode: 47e96...0e4
Flintis Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 Det koker vel ned til å sette standard og fordele arbeidsoppgaver. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 Just now, Flintis said: Det koker vel ned til å sette standard og fordele arbeidsoppgaver. Hvordan fordeler man arbeidsoppgaver til noen som ikke greier å tømme en søppelkasse? Anonymkode: 47e96...0e4
Snabeltann Skrevet 8. februar 2023 #19 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Nekt sex til hun begynner å ta ansvar! 😅 Endret 8. februar 2023 av Snabeltann 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 Sånn er mannen i huset også, for ikke å snakke om de tomme dorullene eller stikkontakten til vannkokeren. Problemet er at de ikke bryr seg. Jeg oppdaget nemlig at gubben fikk et «tips» fra sin far som han ser så veldig opp til, og greide plutselig over natta å endre på vanen jeg hadde prøvd flere år på å få han til å forstå. MEN kanskje hun gjør mye annet? Hvem vasker til helga, lager middag? Handler inn de basic tingene i kjøleskapet osv? Jeg står for alt her hjemme og kan bli rimelig lei av og til, og ender opp med å sette søpla utenfor døra slik at han kan bidra med noe. Han går forbi dem helt til vi ikke kommer oss forbi lenger, for å si det sånn. Anonymkode: 988f4...8cd 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå