AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Hva skriver dere på morsdagkortet til deres egen mor? Hilsen x med familie, eller bare Hilsen x? (forutsatt at du har egen familie og pleier å gi en morsdagshilsen) Anonymkode: 386a2...a4f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Bruker å skrive at det er i fra meg, er jo tross alt jeg som er datteren hennes. Både jeg og samboer syns det blir rart å skulle inkludere resten i en morsdagshilsen til MIN mor liksom. 😅 Men det er nok veldig forskjellig hva folk gjør, er nok ikke noe riktig eller galt svar på det. Anonymkode: b64e9...e39
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Skriver kun mitt og søskens navn. Ektefeller og barn føles ikke riktig å inkludere i noe slikt. Anonymkode: 274e7...437
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Inkludere alle. Hun er jo svigerMOR, og morMOR til mann og barn, og vi er alle glad henne. Å jeg gratulerer svigermor med morsdag også. Og hun gratulerer meg. Tror vi/jeg ser på det som en dag for mødre. Så på forskudd, god morsdag i morgen alle mødre! 🙂 Anonymkode: 22f09...f4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå