Gå til innhold

Gir dere mannen en fin gave/oppmerksomhet på Valentines, eller forventer dere kun å motta selv?

Anbefalte innlegg

Spør som kvinne som elsker å gi mannen noe som viser at jeg setter pris på han.

Synes at det skal gå begge veier, om man først bryr seg om Valentinsdagen :)

Anonymkode: edc42...63a

• Hjerte 1

Fortsetter under...

Jeg kjøper litt til han ja. Vi synes begge det er koselig, uten at vi bruker mye penger på det. Koser oss sammen med god mat enten hjemme eller ute, og gir hverandre en gave😊 

• Liker 3

Annonse

Han tror ikke på valentinsdagen, så den feirer vi ikke. Han synes det er finere å gi gaver og oppmerksomhet ellers, uten noen spesiell anledning eller påminnelse, bare fordi man vil.

Anonymkode: bfc9c...2cc

• Liker 4

Forventer ingen gave. Hadde kjøpt til han om jeg fikk lyst eller kom over noe. Gaver burde være gøyere å gi enn å få, og det å gi noen en gave for å så forvente/sikre at vedkommende gir tilbake er jo helt banalt og en burde ta en runde med seg selv. Og ja vi feirer valentines.

Anonymkode: 5e3d0...cc4

Annonse

Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Vi gjør ikke noe ut av denne dagen. Men gjør noe hyggelig & romantisk for hverandre andre dager når det faller seg sånn.😃♥️

Samme her, vi er hverdagsmennesker som er flinke til å gjøre hyggelige ting i hverdagen. Vi er ikke så opptatt av gaver, mer å finne på ting vi koser oss med sammen.  I tillegg er vi så gamle at vi ikke er vant med Valentines 😄

Anonymkode: c9916...73b

• Hjerte 1

I alle mine forhold, så er det jeg som har gitt, finest og flest gaver. Ikke det etter 11 år med samme mann, som aldri ga gave til meg, ikke til bursdag eller jul heller, så var det kun til bursdag han fikk gave. 

Anonymkode: 4f5c7...b6c

Hverken gir eller forventer noe. Hadde jeg forventet, så hadde jeg også gitt tilbake. Feks forventer jeg noe på morsdag (små barn som trenger hjelp) og bursdag. Og gir da naturligvis tilbake på «hans» dager. Ser ikke noen grunn til at det skulle vært annerledes med Valentines.

Anonymkode: d1778...2ef

Annonse

Ingen av delene. Kan heller finne på noe koselig en annen dag. Særlig i år, når det er en tirsdag og ingen av oss er hjemme den kvelden. 

• Liker 1

Selvfølgelig går det begge veier! Jeg bruker mer penger og innsats på det enn han.

I fjor ble det dyr middag jeg lagde hjemme (bare biffen kostet over 300 kr stk så kom på rundt 800kr), ny kjole på meg(tror den kostet 799 om jeg husker riktig) , frisøroppsett til dagen og gavekort på overnatting for to på hotell (2400 kr). Jeg fikk blomster av han pluss deilig massasje han utførte

Året før kjøpte jeg proff par massasje til oss til 1190 kr X 2, han betalte for  middag ute ca 650 kr og et smykke til under tusen. Jeg pleier å kjøpe fint undertøy å bruke på denne dagen også som koster rundt en tusenlapp også gjør jeg jo andre forberedelser som å skrubbe kroppen og føttene, ta hårkur først protein så fukt, farge bryn og vipper som jeg gjør hjemme, klippe og lakke negler osv som tar meg to dager med forberedelse (kan lett si jeg hadde klikket om han ikke satt pris på dagen, han pynter seg og sånn han også men legger ikke like mye i det som meg)

For oss handler det ikke om hvem som gir for mest eller minst men om å sette av dagen til romanse og å skjemme hverandre bort, være sexy for hverandre og stenge alt annet ute for noen timer med kun å nyte hverandre. Vi gjør det på andre dager i året også, men da litt mer spontant. Til valentines holder vi av dagen til bare oss og får forberedt oss en stund

Anonymkode: c81c2...98c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...