AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Hei! Vi er i 20 årene! Og valentins dag er dagen vi gjorde det offisielt for 1 år siden. jeg er student så da vet dere😅 vi hadde planlagt og ha taco og lage en hjerteformet kake. Hun spurte ut om hun ville få noe til valentinsdagen, hmm jeg har jo så vidt råd så tror hun ble veldig lei seg og sa »vis du ville så hadde du « til min anelse at hun hadde mensen også så hun blir ekstra sårbar da uff.. føler meg litt slem nå at jeg sa det på den måten 😕 hva kan jeg gjøre får å få opp humøren hennes, eller noen som har tips? Anonymkode: a54ba...282 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Kan du ikke lage noe til henne som ikke koster penger? Anonymkode: 412bf...921 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Hvorfor er det du som skal spandere på henne, og ikke hun på deg? Anonymkode: f9d35...9ee 13 2
ESFP Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Taco og kake høres fint ut!! Du kan gi henne en krukke med lapper der du har skrevet fine ting om henne, eller aktiviteter dere kan gjøre sammen. 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): Taco og kake høres fint ut!! Du kan gi henne en krukke med lapper der du har skrevet fine ting om henne, eller aktiviteter dere kan gjøre sammen. Og kvinnen skal være en passiv mottaker? Anonymkode: f9d35...9ee 3
ESFP Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og kvinnen skal være en passiv mottaker? Anonymkode: f9d35...9ee Ja, helt supert det. Om de lager kake og taco sammen og forholdet ellers er preget av "gi og ta", så ser jeg ikke problemet. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 ESFP skrev (2 minutter siden): Ja, helt supert det. Om de lager kake og taco sammen og forholdet ellers er preget av "gi og ta", så ser jeg ikke problemet. Greit nok, men da har hun ingen rett for å være sur Anonymkode: 815b5...e2e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Det er vel strengt tatt holdningen hennes som trenger en liten justering her. Hva mener du med at du føler deg litt slem fordi du sa det på den måten? Med mindre du var sur og spydig, bør hun godta at det ikke er rom for særlige utskeielser på et stramt studentbudsjett. Anonymkode: cd7d5...033 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Jeg har kjøpt spekepølse, øl og et flakslodd til min mann. Vet at han blir kjempeglad. Får sikkert blomster eller sjokolade med han. Jeg mener jo at når man feirer kjærligheten, så skal ikke kun den ene i forholdet motta Da kan man liksågodt droppe begge to. Anonymkode: 8ed29...455 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Hun er umoden, men skjønner om du ikke gidder å ta opp den kampen. Særlig siden det er deres ett årsdag. Erstatt kjøttdeigen i den tacoen med kidney bønner, så får du råd til en bukett roser fra Kiwi og et kort. Anonymkode: d407d...acd 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Bedre å ikke være i forhold så slipper man det surret der. Anonymkode: ad05f...3df 1 1
ESFP Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Greit nok, men da har hun ingen rett for å være sur Anonymkode: 815b5...e2e Sur ble hun kanskje fordi man i 20-årene ofte er usikker og ser på slike ting som store bekreftelser på at forholdet er trygt. Hun sammenligner seg nok med venninner. Fint med en mann som kan tåle henne selv om hun blir litt sur for sånne småting, og ønsker å gjøre noe fint for henne. Så får vi håpe hun tåler at han blir litt sur for småting innimellom. 4 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #13 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor er det du som skal spandere på henne, og ikke hun på deg? Anonymkode: f9d35...9ee Vi vet jo ingenting om hun har kjøpt, eller ikke kjøpt, gave til ham😊 Anonymkode: eb157...4bc 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hun er umoden, men skjønner om du ikke gidder å ta opp den kampen. Særlig siden det er deres ett årsdag. Erstatt kjøttdeigen i den tacoen med kidney bønner, så får du råd til en bukett roser fra Kiwi og et kort. Anonymkode: d407d...acd Skrev hen som ikke vet hva roser og kort koster. Anonymkode: 520d3...c05 1
Rødstrupa Skrevet 8. februar 2023 #15 Skrevet 8. februar 2023 Lag en god middag sammen hjemme. Demp lyset, sett på musikk og tenn et lys. Vips dere har en romantisk middag 😜♥️ 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #16 Skrevet 8. februar 2023 Synes hun virker litt umoden eller stor forlangende. Jeg hadde forstått dine prioriteringer ut i fra ditt budsjettet. Taco og baking er mer enn bra nok, studenter eller ei. Det viktigste er vel å kunne tilbringe tid sammen? Jeg er også i 20-årene. Anonymkode: 684cd...8a3 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og kvinnen skal være en passiv mottaker? Anonymkode: f9d35...9ee Nå har ikke ts skrevet at damen hans ikke kommer til å gi han noe, kan godt hende hun har en overraskelse på lur🤷♀️ Anonymkode: b4996...3ba 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det du som skal spandere på henne, og ikke hun på deg? Anonymkode: f9d35...9ee Kan da godt hende hun har planer om å overraske han med noe også🤷♀️ Anonymkode: b4996...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #19 Skrevet 8. februar 2023 Jeg gruet meg allerede, hater slike tilgjorte 'høytider'. /M42 Anonymkode: a2b20...58a 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 Synes det var litt frekt av henne å spørre om hun får noe 😅 Hva med å gi henne noe som ikke koster noe særlig. Hjemmelaget gavekort på massasje og evt en rose eller hjertesjokolade. Boks med lapper med ting du liker med henne. Finne et rimelig album, legg inn i bilder av dere å lag et hjemmelaget kort som du legger inn i på siste siden Håper hun har planer om å overraske deg med noe siden hun forventet det selv😊 Anonymkode: b4996...3ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå