Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har vært i forhold med en fyr i snart 3 år, som har et rusproblem, og er i fortiden i behandling for 2 gang i løpet av denne tre års perioden. Denne gangen skal han være der et år. Han er verdens greieste når han er rusfri, og håpet er jo der. Men som sagt så er han helt annerledes når han ruser seg skriver han med andre jenter, er manipulerende og frekk. Har følt meg så langt nede lenge etter sprekkene hans. For noen uker siden var jeg invitert på en kveld med venner, møtte en annen fyr her, og vi har snappet en del. Han sier han har et godt øye for meg osv. kjenner det kiler i magen når jeg får melding av han, men samtidig får jeg så dårlig samvittighet ovenfor kjæresten k behandling. Vet ikke hva jeg skal gjøre?? Men lenge siden jeg har følt på slike gode følelser… 

Anonymkode: 6d6c7...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han andre fyren er en ordentlig fyr, med ting på stell…. 

Anonymkode: 6d6c7...258

• Liker 1
Skrevet

Slå opp med han du har kastet bort tre år av livet på og ønsk han lykke til med behandling og bryt kontakt. Gå på date med han andre du har blitt kjent med og ta deg tid til å være singel og date flere menn og finne en som er bra for deg :)

Anonymkode: c9a5d...775

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han som er i rusbehandling er ikke i posisjon til å være i et forhold. Dump! Han andre er bare en distraksjon. Dropp det! Gjør det slutt med nummer en og vær alene i noen måneder. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...