AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Særlig du som er i et forhold der "jeg elsker deg" ikke er lett eller naturlig å si? Hva er det din partner sier eller gjør som gjøre deg helt sikker på hans/helles sterke kjærlighet til deg? Og du som er usikker: hvorfor? Anonymkode: 6ce6e...f9b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Jeg føler på en fysisk nærhet. At han lengter etter meg. Så føler jeg på en mental nærhet; at vi ofte tenker på hverandre samtidig. Og ofte merker jeg at han er opptatt å lette livet for meg - det strømmer inn alt fra praktiske tips til motivasjon på ting jeg er opptatt av til at han føler for å forsvare meg om noen angriper eller ser ut til å angripe. Han har en sånn litt mannen til Erna-holdning om at jeg er best uansett liksom, han er veldig lojal. Og samtidig kan han være realistisk på at selv drømmedama må fikse ting i livet. Ja, han kaller meg drømmedama ganske ofte. Anonymkode: 9a262...7b2 1
Trolltunge Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Jeg ser det i øynene hans. Jeg kjenner det i hans berøringer. Jeg hører det angående hvordan han snakker om meg til andre. Jeg merker det på hvor mye det betyr for ham å glede meg. Jeg forstår det på hvordan han savner meg når vi er borte fra hverandre, og på hvor glad han er for å møtes igjen. Jeg skjønner det ut fra valgene og prioriteringer han tar. Jeg ser det, hører det, føler det og vet det. 3
Hjelpsom Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Nå er jeg separert, men den gangen hun fortsatt elsket meg så: Vi støttet hverandre i alt. Vi stilte opp for hverandre Så det i øynene til hverandre. Kroppsspråk. Viste følelser overfor hverandre. Glad for å møtes igjen når vi hadde vært fra hverandre. Det er vel ikke så lett å definere og det var mange andre småting som også telte.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Vanskelig å forklare, jeg bare vet det. Merker det nok ubevisst på signaler og kroppsspråk jeg ikke tenker over. Når noen sliter med å elske seg selv, så tror jeg at de sliter med å skjønne at de blir elsket av andre. Det kan føre til sjalusi og usikkerhet i forholdet, og tar nok knekken på mange forhold. For å være lykkelig i et forhold må man lære å elske seg selv først. Ellers er det en forhold med god intuisjon og å være en menneskekjenner, slik at man kan unngå utro psykopater o.l. Anonymkode: 05b8a...ee2 1
Rødstrupa Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Mannen min er bautaen i livet mitt. Han stiller opp når det er noe og skjemmer meg bort. Vi liker de samme tingene og er sammen hele tiden. Han får meg til å føle meg elsket og ønsket. Jeg skjemmer han bort og viser at jeg er stolt av han og glad i han. Jeg er hjemme fra jobb før han og gleder meg hver dag til han skal låse seg inn og si ‘’hallo’’.😌 Vi har vært gift i over 20 år. Vi vet vi er heldig, tar ingenting for gitt og viser respekt for hverandre. 😃♥️ Endret 8. februar 2023 av Rødstrupa 2
Jaytee Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Det er vel den nærheten, kroppsspråket og hvordan han snakker til deg.
Snok1 Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Vi er begge flinke til å si at vi elsker hverandre. Likevel vet jeg det aller best når hun ser på meg med sitt helt spesielle stjerneblikk.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Hvor mye han bryr seg. Hvor tålmodig han er. Hvor kosete han er. Hvordan han ser på meg. All tiden han bruker på meg. At han vil ha meg med på ting og inkludere meg i sine interesser. Alt han gjør for at jeg skal slippe. Hvor lei seg han blir hvis han har såret meg. Hvor stolt han er av meg. Er selv slik tilbake og vi tilbringer så si nesten all tid sammen, utenom jobb da. Anonymkode: 428e0...497
AnonymousBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 intimitet, ærlighet og forståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå