Gå til innhold

Ekstremt deilig sex allerede første gang med ny partner -vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger leser jeg her inne om folk som skriver at de er veldig forelsket i den de dater evt er blitt kjæreste med, men så var sexen en nedtur av ulike årsaker. Manglende kjemi seksuelt? Ulike forventninger? Kan være mye.

Da er det ofte svar som kommer hvor noen skriver at det blir bedre etterhvert, at de trenger å bli mer kjent med den andres kropp, finne ut hva han/hun liker etc. At det er normalt at det tar tid å bli gode i senga sammen.

Men, er det egentlig sant? Er det ikke sånn at når det er dårlig i starten, skal det mye til at det blir veldig bra?

Med kjæresten min, hadde jeg jo dette i tankene. Var veldig nervøs, og forventet jo at det kom til å bli kleint, rart, flaut, klønete.

Det som skjedde var jo motsatt: Alt var bare helt sykt, ekstremt deilig. Ingenting var kleint, selvsagt litt flaut de første minuttene, men alt gikk liksom av seg selv og jeg ble sjokkert og ante ikke at sex kunne være så deilig og gøy. Tidligere har jeg hatt sånn sex som mange klager over her; at ting er rart, kleint. Og prøvd å forbedre det, men aldri klart det.

Hva er mest vanlig? Deilig sex helt fra starten, eller at det er uperfekt i starten og at aldri blir bedre -evt. at noen blir bedre sammen etterhvert?

Anonymkode: 420ce...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke noen kan svare deg på hva som er mest vanlig, siden jeg tviler på at det finnes statistikk på dette.

Men vil du ha min personlige anekdotiske erfaring: Å ha fantastisk sex ved første møte har jeg opplevd flere ganger.

Anonymkode: ba433...f4e

• Liker 2
Skrevet

Jeg og min kjære hadde fantastisk sex fra første gang. For å være ærlig gjorde det oss ekstra interessert i hverandre, der iallefall min interesse hadde falt veldig om det var dårlig sex, for jeg hadde forlatt min eks på grunn av elendig sexliv. 

Har holdt seg bra også. Vet ikke hvor vanlig dette er, men selvfølgelig et bedre utgangspunkt å ha fantastisk sex fra staten av enn å begynne med dårlig sex. 

Anonymkode: 47216...6ca

Skrevet

Vi har hatt god sex fra start, men var jo bare tenåringer da vi ble sammen. Vi var begge edrue og tiltrukket av hverandre første gangen (var ikke sammen enda) og det var både godt og fint. Ikke kleint. Det var godt nok til at jeg kom tilbake, for å si det sånn.

Men skal jeg sammenligne sexen da med sexen nå, 16 år senere, så må jeg bare si at vi har aldri hatt så bra sex som nå. 

Skrevet

JA, min erfaring er god sex første gang. 

Anonymkode: f640b...6ee

Skrevet

Min erfaring er at det aldri blir bedre i om sexen er dårlig i starten men om sexen er bra fra starten blir det bare bedre og bedre

Anonymkode: 5001a...014

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde noen forhold bak oss begge to, da vi ble sammen som noenogtredveåringer. Vi husker godt hvordan begge opplevde sex den første gangen som veldig overraskende bra, og noe helt annet enn noe noen av oss hadde opplevd før. Ganske magisk, egentlig. Sånn har vi fortsatt å tenke hele veien. Vi har hatt ganske ofte sex i alle år, og den har også bare blitt bedre med årene. 16 år senere har vi minst like ofte og enda bedre sex enn i tidligere år.

Vi er veldig kompatible i selve sexen, men samtidig i utakt mht. lyst og behov, og tenner veldig ulikt. Sånn har det også alltid vært. Så det er både ganske ofte (mange mener 3-4 ganger i uka er ofte) og utrolig bra sex og litt frustrerende og komplisert og preget av kompromisser på samme tid... 

Hadde en ex som var minst like seksuelt "på" og lysten som meg og like spontan i tenningen som meg, men der var vi mindre kompatible i selve sexen og hva slags sex vi likte. Det fungerte dårligere i det lange løp. 

Jeg har blitt nødt til å tenke at "seksuelt kompatibel" ikke nødvendigvis er helt enten/eller, men kan være bedre eller dårligere match på forskjellige sider av seksualiteten, og at noe kan være mer problematisk - eller lettere å akseptere - enn det andre. Og så vil det være noen kompromisser i det for mange av oss.

Men har erfart at når sexen alltid er bra og det ikke er noe man savner av seksuelle aktiviteter, når begge nyter og tenner på å gi den andre nytelse, og at det ikke er frustrasjoner ved sexen i seg selv, er det lettere for at lyst og glede ved sex opprettholdes over tid. 

Har ikke et perfekt sexliv, men kunne ikke ønsket meg bedre sex enn den vi har.

Er bare misfornøyd med den sexen vi ikke har... Ville helst hatt hver dag, men der matcher hun meg bare ikke.

Anonymkode: d5a83...80a

Skrevet

Vi var ikke eksepsjonelt fantastiske den første tiden, kanskje fordi forventningene var skyhøye. 
Likevel var det store lovnader og forventninger og ønske om suksess derf fra begge, og det har slått til. Det blir rett og slett mer og mer intimt og mer og mer deilig.

Skrevet

Jeg har vel egentlig opplevd alle varianter. 
Men konkluderer med at om partner ikke lyver på seg noen egenskaper eller lyster, og man har avklart litt forventninger, så kan det bli ganske magisk allerede fra første stund.

Skrevet

Vi hadde meget deilig sex fra første gang. Jeg tror det er derfor vi holdt sammen også siden han er verdens treigeste ellers 😅Men siden sexen var og er så bra holdt jeg ut det meste i forholdet som ellers var ganske dysfunksjonelt. Bedre nå da, etter to år. Sexen er fortsatt bra men kanskje litt kjedelig/ensporet blitt så det er vel på tide å sprite det litt opp igjen (så jeg ikke går lei å trekkes mot andre…. Men ingen andre har til å gitt meg så mye nytelse som han har gjort, ergo jeg vil jo egentlig bare ha han) 

Anonymkode: 845b9...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...