Gå til innhold

BLÆREKATTAR

Gjest sola

Anbefalte innlegg

hei icon_smile.gif

er det noen som har gode tips om hvordan jeg blir fort kvitt blærekattar / urinveisinveksjon?

kjente det begynte i går kveld og vil bli fort kvitt det. har drikki mye appelsinjuice og det er litt bedre men det er kanskje noen som har flere gode råd?

klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp tranbærkapsler - fås kjøpt i helsekostforretninger. Hjelper som fy!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker folkens:)

er desperat nå og skal reise på nærmeste butikk og kjøpe sitron icon_smile.gif

klem fra sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det fungerer også (ihvertfall for meg) å ta et skikkelig c-vitamin sjokk. 10-12 c-vitamintabletter på en gang.

Ellers er det som nevnt tidligere viktig for oss kvinner å tisse etter samleie. En annen viktig ting er å alltid gå på toalettet før en legger seg........ og så er det viktig å tørke seg "rett vei" ved toalettbesøk.

God bedring

10na:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært plaget med dette, og når jeg kjenner symtomene er på vei drikke r jeg masser med vann, hele dagen. Det kan hjelpe før det har butt ut. Har jeg imidlertid rukket å fått det, er det bare antibiotika som hjelper. Ellers kan tranebærkapsler virke forebyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Bland ei spiseskje eplesider-eddik i et glass med vann, drikk med noen timers mellomrom + MASSE vann imellom. Gjøres TVERT du kjenner symptomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tiss det ut icon_wink.gif Drikk masse vann - hvis det svir veldig når du tisser, kan du ha glovarmt vann i en bøtte og tisse i den, det er litt mindre vondt da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathruska

Dette temaet har vært oppe flere ganger, men en god ting kan ikke sies for ofte; Cran-max! Kjøpes på helsekostbutikk, og er helt fantastisk. Inneholder tranebærekstrakt som gjør urinen sur, og bucco-ekstrakt som lammer bakteriene slik at de ikke får festet seg i blæra. Har flere ganger brukt disse istedet for penicilin, og blitt helt bra. Til og med de gangene jeg har tisset blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN icon_smile.gif

nå er jeg helt bra , heldigvis icon_smile.gif

så jeg takker og bukker for alle gode rådene som jeg fikk icon_smile.gif

ha en fin dag allesammen icon_smile.gif

klem fra sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt og fått tips på lege-laboratoriet om noen piller som heter Uvacin. Dette er rene naturmedisiner, og fåes kjøpt både på helsekost og på vanlige Vita-butikker.

Tar jeg disse med en gang jeg starter å kjenne symptomene, og fortsetter noen dager med dem, har jeg alltid blitt kvitt det.

Jeg har veldig lett for å få det etter samleie, og det andre har sagt, om å tisse med en gang etter samleie, er ett MUST dersom du sliter med dette. (da får du tisset ut "fremmedelementer" som ikke skal være der før di får festet seg)

Tranebærkapsler skal også være bra ja, men ikke gjør som meg første gang, og ta alt på en gang....bare for å være sikker liksom.. har aldri hatt så mageproblemer før jeg!! icon_smile.gif liter med appelsinjuice, sitron, tranebærkapsler + Uvacin. Bør være forsiktig med mengder og sammensetninger her! icon_wink.gif

Bra du ble frisk forresten! Brukte du bare sitron? eller hva gjorde du?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...