Gjest sola Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 hei er det noen som har gode tips om hvordan jeg blir fort kvitt blærekattar / urinveisinveksjon? kjente det begynte i går kveld og vil bli fort kvitt det. har drikki mye appelsinjuice og det er litt bedre men det er kanskje noen som har flere gode råd? klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Kjøp tranbærkapsler - fås kjøpt i helsekostforretninger. Hjelper som fy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Takker og bukker folkens:) er desperat nå og skal reise på nærmeste butikk og kjøpe sitron klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Det fungerer også (ihvertfall for meg) å ta et skikkelig c-vitamin sjokk. 10-12 c-vitamintabletter på en gang. Ellers er det som nevnt tidligere viktig for oss kvinner å tisse etter samleie. En annen viktig ting er å alltid gå på toalettet før en legger seg........ og så er det viktig å tørke seg "rett vei" ved toalettbesøk. God bedring 10na:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har vært plaget med dette, og når jeg kjenner symtomene er på vei drikke r jeg masser med vann, hele dagen. Det kan hjelpe før det har butt ut. Har jeg imidlertid rukket å fått det, er det bare antibiotika som hjelper. Ellers kan tranebærkapsler virke forebyggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Bland ei spiseskje eplesider-eddik i et glass med vann, drikk med noen timers mellomrom + MASSE vann imellom. Gjøres TVERT du kjenner symptomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Tiss det ut Drikk masse vann - hvis det svir veldig når du tisser, kan du ha glovarmt vann i en bøtte og tisse i den, det er litt mindre vondt da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kathruska Skrevet 14. mars 2002 #9 Del Skrevet 14. mars 2002 Dette temaet har vært oppe flere ganger, men en god ting kan ikke sies for ofte; Cran-max! Kjøpes på helsekostbutikk, og er helt fantastisk. Inneholder tranebærekstrakt som gjør urinen sur, og bucco-ekstrakt som lammer bakteriene slik at de ikke får festet seg i blæra. Har flere ganger brukt disse istedet for penicilin, og blitt helt bra. Til og med de gangene jeg har tisset blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 14. mars 2002 #10 Del Skrevet 14. mars 2002 GOD MORGEN nå er jeg helt bra , heldigvis så jeg takker og bukker for alle gode rådene som jeg fikk ha en fin dag allesammen klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mars 2002 #11 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har brukt og fått tips på lege-laboratoriet om noen piller som heter Uvacin. Dette er rene naturmedisiner, og fåes kjøpt både på helsekost og på vanlige Vita-butikker. Tar jeg disse med en gang jeg starter å kjenne symptomene, og fortsetter noen dager med dem, har jeg alltid blitt kvitt det. Jeg har veldig lett for å få det etter samleie, og det andre har sagt, om å tisse med en gang etter samleie, er ett MUST dersom du sliter med dette. (da får du tisset ut "fremmedelementer" som ikke skal være der før di får festet seg) Tranebærkapsler skal også være bra ja, men ikke gjør som meg første gang, og ta alt på en gang....bare for å være sikker liksom.. har aldri hatt så mageproblemer før jeg!! liter med appelsinjuice, sitron, tranebærkapsler + Uvacin. Bør være forsiktig med mengder og sammensetninger her! Bra du ble frisk forresten! Brukte du bare sitron? eller hva gjorde du?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå