PepsiMinus Skrevet 8. februar 2023 #81 Del Skrevet 8. februar 2023 7 åring - nei. Han har ikke vist noe interesse for det i hvert fall, og jeg har heller ikke orket å sette meg inn i hva det går ut på. Om han en gang ønsker det, så kan vi sjekke ut så klart. Han spiller andre spill vel og merke. Om det er av interesse; minecraft (ps4), sonic (mobil), pokemonGo (mobil), og så har vi Switch med ulike pokemon og lego spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 8. februar 2023 #82 Del Skrevet 8. februar 2023 Reign skrev (Akkurat nå): Her finner du på mye rart. Aldri omtalt meg selv som noe konge, eller som et unikum. Jeg poengterer bare at folk flest har null peiling på teknologi, gaming og internett. Og det skremmer meg at folk som vet hva det går i, har et så avslappet forhold til det hele. Og jo, det er absolutt din intensjon. Du er et standard nettroll. Du avviker ikke det spor fra normalen. For å bruke dine egne ord; du er ikke et unikum. Men allikevel har alle andre her inne feil, hvis de ikke mener det samme som deg? Folk har selvfølgelig like avslappet forhold til barn og roblox, som å la barnet gå til butikken. Verden er full av farer, men kjære tid, vi kan ikke sperre de inne på et polstret rom. Nei, du kan ikke fortelle meg hva som er min intensjon. Jeg vet da det bedre enn deg.. Men du tror vel at du vet dét også bedre enn hva jeg gjør 🤷♀️ Har du barn i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 8. februar 2023 #83 Del Skrevet 8. februar 2023 DildoShwaggins skrev (22 minutter siden): Men allikevel har alle andre her inne feil, hvis de ikke mener det samme som deg? Folk har selvfølgelig like avslappet forhold til barn og roblox, som å la barnet gå til butikken. Verden er full av farer, men kjære tid, vi kan ikke sperre de inne på et polstret rom. Nei, du kan ikke fortelle meg hva som er min intensjon. Jeg vet da det bedre enn deg.. Men du tror vel at du vet dét også bedre enn hva jeg gjør 🤷♀️ Har du barn i det hele tatt? Alle som tillater barn å være på åpne chatter på internett, de har faktisk objektivt feil. Ferdig snakka. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #84 Del Skrevet 8. februar 2023 Reign skrev (29 minutter siden): Jeg er helt rolig. Jeg går masse tur i skogen. Gjør du? Det jeg sikter til er den konstante hangen til å stadig kalle folk for noe. Naive, rasshøl og gud vet hva i mange tråder Anonymkode: a0a33...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 8. februar 2023 #85 Del Skrevet 8. februar 2023 Reign skrev (11 minutter siden): Alle som tillater barn å være på åpne chatter på internett, de har faktisk objektivt feil. Ferdig snakka. Fordi du sier det? lol. Hvor mange barn har du oppfostret forresten, siden du er inne på denne tråden som omhandler barn og spill ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #86 Del Skrevet 8. februar 2023 Reign skrev (1 time siden): De holdningene dine er jo bare helt utdaterte da. Det er ikke enten eller, det er både og. Jeg elsker turer i skog og mark, trening og gaming. Og ikke lat som generasjonene før ikke har vært lenket til TVen. Nei, holdningene mine er sunne, og en motvekt til galskapen. Leser du forskning om skjermbruk og dets konsekvenser? Du må realitetsorientere deg litt. Algoritmer og avhengighet er noen stikkord. Du vet vel alt om dette? Hehe, jau - den jevne gamer anno 2023 er sikkert atleter, alle som én. Jeg driter fullstendig i hva en f.e. 25-åring gjør med deg selv. Men barn, små barn i stor utvikling? Skandale. At de lærer litt engelsk, heh, veier ikke akkurat opp for de negative effektene. Bruken av skjerm i dag, på mobil, pc og nettbrett, kan på ingen måte sammenlignes med det å se barne-tv, eller tv generelt. Not at all. Hva resultatet blir av dette, og hvordan det endrer hjernene og den fysiske helsen til barna våre og oss selv negativt, blir lite kjekt å observere. Well, well - hva faen skal man si. Anonymkode: 1732b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #87 Del Skrevet 8. februar 2023 Nope, med mindre det brukes i undervisning på skoleipaden? Aldri hatt det i lekse iaf,,. Hun blir 7 om to dager. Anonymkode: 93e96...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #88 Del Skrevet 8. februar 2023 https://tv.vg.no/video/233454/grov-sex-i-populaert-barnespill https://www.ung.no/oss/rR85wWfVP0FUTkT6OecFgP Anonymkode: ae157...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå