Gå til innhold

Hva er din/ deres største hemmelighet innafor husstanden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker altså på litt sånn "stor" hemmelighet, som absolutt ikke kan komme ut fra husets fire vegger. Som ikke en gang nærmeste familie får vite en gang? 

Her er den ene at jeg og mannen i fjor skrev under på seperasjonspapirer. Men ombestemte oss heldigvis

Den andre er at det ene barnet vårt ble tatt for å stjele i en butikk før jul. Ble politianmeldt. 

Anonymkode: 7fa06...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke komme på en eneste hemmelighet. (Sexlivet vårt er selvsagt privat, men det var vel ikke det du mente)

• Liker 4
Skrevet

Hos pappa drikker jeg rett fra kartongen og putter skjea jeg har hatt i munnen tilbake i syltetøyet.

Det startet som noe jeg gjorde bare for å være jævlig, da min stemors 4 åring ikke fikk noe irettesettelse på det når hun gjorde det. Nå bare er det en innarbeidet vane.

Anonymkode: b20d5...e04

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hos pappa drikker jeg rett fra kartongen og putter skjea jeg har hatt i munnen tilbake i syltetøyet.

Det startet som noe jeg gjorde bare for å være jævlig, da min stemors 4 åring ikke fikk noe irettesettelse på det når hun gjorde det. Nå bare er det en innarbeidet vane.

Haha jeg dør innvendig😂😂

Anonymkode: 06b84...1ec

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Litt vel avslappa forhold til promping. 

Anonymkode: 5810c...2be

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg og største barnet dropper ofte middag når minste er borte,istedet spiser vi snacks og ser på serie🙈

Anonymkode: 07263...972

• Liker 9
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ingen hemmeligheter og hadde jeg hatt det, hadde jeg nok ikke delt det her. Samtidig så er det noe som er privat som man ikke deler med andre, fordi det ikke er naturlig for meg. 

Anonymkode: 5883e...324

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er innvandrer og gift med en norsk mann. Min familie kjenner til Toro, men de hater alt det Toro selger. 

Så på hver eneste familiesammenkomster noe vi har ofte, får jeg alltid spørsmål om å lage min perfekte(Toro) kake. For ingen andre slår den. Det er den beste de har smakt. Det er en godt bevart hemmelighet. Og alle i husstanden (mann og barn) er innforstått med at den hemmeligheten ikke når ut til min familie🙈

Anonymkode: 5f93f...f68

Hvilken kake fra toro lager du? Hahahah for en søt hemmlighet 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Kaneel skrev (8 minutter siden):

Hvilken kake fra toro lager du? Hahahah for en søt hemmlighet 

Toro langpannekake☺️

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha 😂

Anonymkode: 9cbe9...084

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det slutt i høst og skulle vente med å annonsere bruddet til andre til det praktiske med bolig, samvær etc var i orden. Mannen snudde da tvert om på det som hadde vært problematisk i forholdet. Jeg ombestemte meg ikke med det samme, men etterhvert bestemte jeg meg for å gi forholdet en siste sjanse. Ingen vet at det egentlig var slutt. 

Anonymkode: 85aff...fd5

• Liker 5
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen hemmeligheter.

Merkelig nok kanskje. Men vi har jo private ting vi ikke snakker om som for eks detaljer om sexlivet. Men jeg ville ikke definert det som en hemmelighet av den grunn.

Skrevet

Ingen hemmeligheter, selv om jeg ikke diskuterer dovaner, sexvaner osv med hvem som helst.

Anonymkode: 1d2a6...158

Skrevet

Samboer er 100% min underdanige seksuelt.. Min dominanse på soverommet tenner henne. Hun liker å bli tatt hardt, gjerne når hun er bundet, iført latex, alle hull fylles opp til flere ganger i løpet av en kveld. 

Så cirka 1 til 2 ganger i måneden legger vi opp til en kveld med bare sex og vin på menyen. Oftest brukt er spisebordet som over over 2 meter langt og over 1 meter bredt..  Hadde nær familie eller venner visst om denne perverse  siden av henne hadde de nok fått seg et lite sjokk. 

Anonymkode: 2d281...55a

• Liker 7
Skrevet

At vi møttes på Tinder 🙈 Dette er jo ikke flaut nå, men på den tid var det litt sånn «skambelagt» å være på Tinder. Ble tidlig enige om å aldri si det til noen, og dikta heller opp en annen historie om hvordan vi møttes som vi har fortalt til folk. Nå er det jo ingen som har problemer med at noen møtes på Tinder, men det blir for dumt å endre på historien nå 🙈

Anonymkode: cda81...26e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Toro langpannekake☺️

Den funker så bra den! Ikke på samme grunnlag som deg, men den gjør susen 👍🏻

Anonymkode: de250...9d7

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er innvandrer og gift med en norsk mann. Min familie kjenner til Toro, men de hater alt det Toro selger. 

Så på hver eneste familiesammenkomster noe vi har ofte, får jeg alltid spørsmål om å lage min perfekte(Toro) kake. For ingen andre slår den. Det er den beste de har smakt. Det er en godt bevart hemmelighet. Og alle i husstanden (mann og barn) er innforstått med at den hemmeligheten ikke når ut til min familie🙈

Elsker denne! :klappe: 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

samme skjea som 4-åringen rørte i do med?

Kartongen drikker hele familien av, så bruk et glass du, om ikke du er første mann til tuten.

• Nyttig 1
Skrevet

At jeg egentlig er litt lat og gleder meg til jeg blir pensjonist. Jeg tror også at jeg kunne trivdes hjemme som husmor. Jeg synes det er litt kjedelig å gå på jobb, når livet har så mye annet som jeg kunne tenke meg å heller bruke tiden på.

Anonymkode: 75e63...4ff

• Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...