Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sent ute. Bor for langt unna til å besøke mamma på dagen. Har noen tips til gave som ikke må sendes? Ute etter en god, gammeldags brainstorming her, altså! :)

Har vurdert blomster på døren, selvfølgelig. Spotify, streaming-abonnement, lydbøker osv faller utenfor interesseområdet hennes. 

Anonymkode: 82d37...355

Skrevet

Hva med frokostlevering?

• Liker 1
Skrevet

Støtter frokostlevering! Eller annen mat levert på døren om hun ikke er en frokost-spiser. 

Anonymkode: 8fe5f...9bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Støtter frokostlevering! Eller annen mat levert på døren om hun ikke er en frokost-spiser. 

Anonymkode: 8fe5f...9bf

De har ikke matlevering der hun bor, dessverre.

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (44 minutter siden):

Hva med frokostlevering?

Hun bor i grisgrendte strøk, så slikt har de ikke. Men de har kino, så blir gjerne kinobilletter i år :)

Skrevet

Er jo endel en kan bestille som kan leveres på døren. Min mann har bursdag på morsdagen men er ikke hjemme neste helg så han får det levert på hotellet han bor på.

Anonymkode: 51275...49f

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hun bor i grisgrendte strøk, så slikt har de ikke. Men de har kino, så blir gjerne kinobilletter i år :)

Har du sjekket nå? Min mor bor også på landet og der får de morgenlevering. Vi bestilte stor frokost og blomsterbukett. 

Skrevet
Anonym28 skrev (33 minutter siden):

Har du sjekket nå? Min mor bor også på landet og der får de morgenlevering. Vi bestilte stor frokost og blomsterbukett. 

Ja, jeg sjekket i dag, null morgenlevering i området. 

Skrevet

Noen forslag:

Ring og prat sammen. Finn frem gamle bilder og lag et digitalt kort som du sender henne. Planlegg en aktivitet frem i tid. 

Skrevet

Det er noen av de som leverer blomster på døren som i tillegg leverer fin konfekt, noe å drikke, så hvis det ikke er andre alternativer kunne du valgt noe sånt.

Du kan også selv lage til en gaveeske med sjokolade, en fin nattkjole, ørepynt, en god krem osv., og så sender du som en pakke i posten til henne. Hvis du klarer å pakke det sånn at pakken passer til en vanlig postkasse vil du kunne sende som brevpakke direkte til postkassen hennes.

Anonymkode: b9fa1...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...