AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #21 Del Skrevet 8. februar 2023 De hjelper jo dyr ut av ruinene også. Hjertet mitt blør for både dyr og mennesker. Grusomt og kan virkelig ikke forstå at man tenker sånn med mindre man ikke har noen i livet man er glad i eller en eller annen diagnose. Anonymkode: 38490...db4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #22 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du kan prise deg lykkelig 😊 Vi snakker folk med begrensede antenner som foretrekker dyr fordi dyr gir dem ubegrenset kjærlighet og ikke stiller så mange krav🤪 Vel de jeg har kjent IRL altså, vil ikke uttale meg om folk i denne tråden 😅 Mennesker er generelt ganske usympatiske. Det har jeg erfart mange ganger. Folk er store egoister, tar lite hensyn til andre. Vi ødlegger jorda, torturerer dyr. 🤮 Anonymkode: 14737...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #23 Del Skrevet 8. februar 2023 Tenker mer på redde barn som er fanget i ruinene. Tviler på at de etterlater dyr om de finner dem i ruinene. Men om de må prioritere, er det klart at redningsmannskapet må velge mennesker. Men sånn sett blir ikke jeg heller preget av tragedier, annet enn at jeg selvsagt syns det er grusomt for alle berørte. Anonymkode: 297f5...559 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #24 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mennesker er generelt ganske usympatiske. Det har jeg erfart mange ganger. Folk er store egoister, tar lite hensyn til andre. Vi ødlegger jorda, torturerer dyr. 🤮 Anonymkode: 14737...8ae Finnes mange fæle dyr der ute 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #25 Del Skrevet 8. februar 2023 Ta feks naboen over meg en gammel dame som bråker mest mulig for å gjøre det mest mulig utrivelig for oss under. Tilogmed på natta så mister hun slår ting i gulvet for å vekke oss. Jeg er dritt lei Anonymkode: 14737...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #26 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Finnes mange fæle dyr der ute 😉 Det finnes ingen onde dyr. Mennesket er vel den eneste dyrearten som er gjennomgående ond. Anonymkode: 6ae8c...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. februar 2023 #27 Del Skrevet 8. februar 2023 Men de redder da dyr også: https://www.theanimalreader.com/2023/02/06/news-animals-turkey-syria-earthquake-liveblog/ Jeg så at Mexico skulle sende 16 spesialtrente redningshunder, så her har vi både mennesker som redder dyr og dyr som redder mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #28 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta feks naboen over meg en gammel dame som bråker mest mulig for å gjøre det mest mulig utrivelig for oss under. Tilogmed på natta så mister hun slår ting i gulvet for å vekke oss. Jeg er dritt lei Anonymkode: 14737...8ae Hva har det med tema å gjøre? Anonymkode: 6ae8c...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #29 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes ingen onde dyr. Mennesket er vel den eneste dyrearten som er gjennomgående ond. Anonymkode: 6ae8c...e6a Parasitism - Wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #30 Del Skrevet 8. februar 2023 Skumelt. Tårene fosset da jeg så det lille søskenbarnet som lå begravet under enorme steinmasser.... Anonymkode: 53a45...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #31 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har det med tema å gjøre? Anonymkode: 6ae8c...e6a Ingen ting. Men folk er fæle. Anonymkode: 14737...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #32 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har det med tema å gjøre? Anonymkode: 6ae8c...e6a sikkert at mange heller ville reddet katten hennes enn henne 😆 Anonymkode: e1f5e...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #33 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja mennesker er 🤮 Anonymkode: 14737...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #34 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker mer på redde barn som er fanget i ruinene. Tviler på at de etterlater dyr om de finner dem i ruinene. Men om de må prioritere, er det klart at redningsmannskapet må velge mennesker. Men sånn sett blir ikke jeg heller preget av tragedier, annet enn at jeg selvsagt syns det er grusomt for alle berørte. Anonymkode: 297f5...559 Hvorfor er det selvsagt at mennesker er viktigere og mer verdt enn dyr? Anonymkode: 6d026...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. februar 2023 #35 Del Skrevet 8. februar 2023 Skremmende tankegang🥺 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #36 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det selvsagt at mennesker er viktigere og mer verdt enn dyr? Anonymkode: 6d026...228 For de aller fleste er mennesker mer riktig å redde enn dyr. Anonymkode: 5cc3a...47a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #37 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det selvsagt at mennesker er viktigere og mer verdt enn dyr? Anonymkode: 6d026...228 Fordi vi er mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #38 Del Skrevet 8. februar 2023 Grüner skrev (2 minutter siden): Skremmende tankegang🥺 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #39 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja mennesker er 🤮 Anonymkode: 14737...8ae I motsetning til Parasitic castration - Wikipedia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #40 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For de aller fleste er mennesker mer riktig å redde enn dyr. Anonymkode: 5cc3a...47a Det er ikke noe svar på spørsmålet. Hvorfor er det en selvfølge at mennesker er mer verdt enn dyr? Anonymkode: 6d026...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå