AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 En x av meg har tatt kontakt flere gang etter brudde hvor han har vært flørtete og virket som han ville tilbake uten å ta det noe videre. Han sendte melding her nå om at det kriblet når han tenkte på meg. Jeg blei ganske frustrert at han var så fram og tilbake og ikke kunne gi meg noe svar. Til slutt sporte jeg han om hva han ville og fikk til svar at han tydligvis ikke viste hva han ville og ghostet meg. Slettet meg fra alle sosiale medier. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegge.. Er bare frustrert for føler jeg blir behandlet som d….. Den ene dager en han in og neste dag out… vet ikke om det er noen som har vært borti samme type menn. Anonymkode: e8098...2da
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Fins mange sånne menn, enten er de gifte eller har tilknytningsissues. Samme hva som er grunnen så er det bare å glemme dem og ikke gi de fler sjanser Anonymkode: b34e4...917 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Mange menn med tilknytningsvansker som nevnt, de reflekterer lite og vil ikke jobbe med seg selv, vet neppe hva tilknytningsvansker er en gang og blir gående evig single hvor tøm og røm er det eneste som gir livet mening Anonymkode: 19f5a...918 1
exictence Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.2.2023 den 13.05): Er bare frustrert for føler jeg blir behandlet som d….. Den ene dager en han in og neste dag out… vet ikke om det er noen som har vært borti samme type menn. Anonymkode: e8098...2da Det er vel han som er den mest frustrerte av dere.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Det finnes mange sånne menn. Du kan være glad du ble kvitt ham. Han har vist hvem han er. Ikke svar om han tar kontakt igjen. Anonymkode: 53b62...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Det er vel ikke så kjønnsbestemt? Et lite øyeblikk av svakhet, og behov for bekreftelse. Fiske uten å være sulten, lissom. Anonymkode: f3617...af3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel ikke så kjønnsbestemt? Et lite øyeblikk av svakhet, og behov for bekreftelse. Fiske uten å være sulten, lissom. Anonymkode: f3617...af3 Menn er verstinger jo Gender differences in attachment organization have been reported early on, with men being overrepresented in the attachment avoidant category as compared to women https://mdpi-res.com/d_attachment/behavsci/behavsci-12-00204/article_deploy/behavsci-12-00204-v2.pdf?version=1656495778 Og Overall, men tended to be more avoidant and less anxious than women. When men attached, rather than dealing with the many anxieties that come up in romance, they distanced themselves from them Anonymkode: 19f5a...918 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Han bare leker med deg. Ikke svar på slikt og ikke bruk energi på det. Anonymkode: 6b49d...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå