AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg og samboer har prøvd og få barn en stund. Det er så hjerteskjærende når det ikke skjer noe. Og nå har vi blitt enige om å søke hjelp. Vi ble vell først enige om til høsten. Men så foreslo jeg nå å ta fertilitetsjekken og evnt begynne prosessen til høsten. Han ble oppriktig sint og oppgitt og mente jeg var vinglete. Der stod jeg da å klarte ikke å holde tårene tilbake og prøvde bare å si det var bare et forslag. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg eller reagere lenger… Anonymkode: ab624...0bc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Beklager at jeg nå er direkte. Dere må virkelig ta tak i hvordan dere kommuniserer, og lære dere å være åpne og prate skikkelig med hverandre. Dere skal i gang med utredningssirkuset, og mulig også prøverør med hormoner og følelser i tykke lag. Og deretter graviditet med alt det gjør med deg, så en krevende småbarnsperiode. Denne situasjonen her er ingenting sett mot det som venter dere. Anonymkode: 591df...cf7 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Hvor lenge har dere prøvd? Da vi ble henvist via det offentlige tok det 3 måneder før vi fikk timen, så det er ventetid der også med mindre dere gjør det privat. Er det noen grunn for at han ønsker å vente? Anonymkode: 846ca...894
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 1,5 år har vi prøvd. han kommer til å være mye borte pga jobb frem til høsten. Derfor ville han vente. Å jeg har eksamener, så han ønsket ikke jeg skulle stresse med dette i tillegg. Anonymkode: ab624...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå