AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Som tittelen sier. Leggee ved bilde av Psn bruker nr 2 jeg oppretta for noen mnd siden. Noen av mine plats er: Red dead 2, dying light 2, Far cry 3, 4, 5&6 og Primal, GoW ragnarok, Darksouls, monsterhunter world og mange fler. For lat til å ramse opp alt. Legg gjerne ved bilde av dine😎 Anonymkode: 2f08d...7a9 1
Titania Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Spørs litt på hva du mener med jakter aktivt 😛 Jeg forsøker å få flest mulig trophies i spillene jeg spiller, men samtidig er det begrenset hvor mange ganger jeg gidder å daue i et forsøk på å kverke 3 stykk sterkere enn meg, mens jeg står i brann, uten å ødelegge skjoldene deres. Har ikke akkurat en stor liste å skryte av med 6 platinum, men er fornøyd med de - selv om jeg måtte ha hjelp til å klare det på forrige GoW Siste valkyrien var visst for vanskelig for meg 😛
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har spilt en drøss med ps1, 2, 3, 4, og 5. Har flere tusen trophies, men ikke en eneste platinum. Er fælt. Anonymkode: 052d2...787
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har spilt en drøss med ps1, 2, 3, 4, og 5. Har flere tusen trophies, men ikke en eneste platinum. Er fælt. Anonymkode: 052d2...787 Hehe.. Har i overkant av 700 plats på hovedbrukeren min.. Mest ps4, kun 34 som er tatt på ps5'n.. Ts Anonymkode: 2f08d...7a9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (På 9.2.2023 den 0.24): Spørs litt på hva du mener med jakter aktivt 😛 Jeg forsøker å få flest mulig trophies i spillene jeg spiller, men samtidig er det begrenset hvor mange ganger jeg gidder å daue i et forsøk på å kverke 3 stykk sterkere enn meg, mens jeg står i brann, uten å ødelegge skjoldene deres. Har ikke akkurat en stor liste å skryte av med 6 platinum, men er fornøyd med de - selv om jeg måtte ha hjelp til å klare det på forrige GoW Siste valkyrien var visst for vanskelig for meg 😛 Jeg mener jakter aktivt som i platinum på mer eller mindre alle spilla du spiller, det praktiserer jeg😂 Spiller ikke noe anna enn det spillet til jeg får platinumen🤣 Ts Anonymkode: 2f08d...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå