Gå til innhold

Flere som aktivt jakter platinums her? Ps4/Ps5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Leggee ved bilde av Psn bruker nr 2 jeg oppretta for noen mnd siden.

Noen av mine plats er:

Red dead 2, dying light 2, Far cry 3, 4, 5&6 og Primal, GoW ragnarok, Darksouls, monsterhunter world og mange fler. For lat til å ramse opp alt.

Legg gjerne ved bilde av dine😎 

Screenshot_20230208_124810_PS App.jpg

Anonymkode: 2f08d...7a9

• Nyttig 1
Skrevet

Spørs litt på hva du mener med jakter aktivt 😛 

Jeg forsøker å få flest mulig trophies i spillene jeg spiller, men samtidig er det begrenset hvor mange ganger jeg gidder å daue i et forsøk på å kverke 3 stykk sterkere enn meg, mens jeg står i brann, uten å ødelegge skjoldene deres. 

Har ikke akkurat en stor liste å skryte av med 6 platinum, men er fornøyd med de - selv om jeg måtte ha hjelp til å klare det på forrige GoW :fnise: Siste valkyrien var visst for vanskelig for meg 😛 

Skrevet

Jeg har spilt en drøss med ps1, 2, 3, 4, og 5. Har flere tusen trophies, men ikke en eneste platinum.

Er fælt.

Anonymkode: 052d2...787

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har spilt en drøss med ps1, 2, 3, 4, og 5. Har flere tusen trophies, men ikke en eneste platinum.

Er fælt.

Anonymkode: 052d2...787

Hehe.. Har i overkant av 700 plats på hovedbrukeren min.. Mest ps4, kun 34 som er tatt på ps5'n..

Ts

Skrevet
Titania skrev (På 9.2.2023 den 0.24):

Spørs litt på hva du mener med jakter aktivt 😛 

Jeg forsøker å få flest mulig trophies i spillene jeg spiller, men samtidig er det begrenset hvor mange ganger jeg gidder å daue i et forsøk på å kverke 3 stykk sterkere enn meg, mens jeg står i brann, uten å ødelegge skjoldene deres. 

Har ikke akkurat en stor liste å skryte av med 6 platinum, men er fornøyd med de - selv om jeg måtte ha hjelp til å klare det på forrige GoW :fnise: Siste valkyrien var visst for vanskelig for meg 😛 

Jeg mener jakter aktivt som i platinum på mer eller mindre alle spilla du spiller, det praktiserer jeg😂 Spiller ikke noe anna enn det spillet til jeg får platinumen🤣

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...