AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Er det et tegn på at han er seriøs? Sikkert et dumt spørsmål, men føler jeg får blandede signaler, men så kjøper han dyre gaver. Fyren er ikke rik men har helt normal økonomi. Jeg er ikke opptatt av å få dyre ting heller. Prøver å forstå hva han vil uten å grave og mase for mye rundt det. Anonymkode: c0204...a86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Nei, det er et tegn på at han mangler sosiale evner og prøver å gjøre det veldig vanskelig for deg å avvise han selv om han forsøker kjøpe seg kjærlighet. Anonymkode: d5e65...53d 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Det trenger det ikke å bety.. bare ikke føl at du skylder ham noe for de. Anonymkode: 42849...a1e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er et tegn på at han mangler sosiale evner og prøver å gjøre det veldig vanskelig for deg å avvise han selv om han forsøker kjøpe seg kjærlighet. Anonymkode: d5e65...53d Men han vet at jeg ikke vil avvise han. Jeg har vært tydelig på at jeg liker han før han begynte å kjøpe dyre ting. Anonymkode: c0204...a86
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Jeg tror ikke gaver gjør det hverken mer eller mindre sannsynlig at han er seriøs. Det handler nok mer om personlighet tror jeg - noen er jo mer typen til å gi gaver generelt sett. Om noe kan det vel være et tegn på at han er redd for å miste deg, og har en klønete måte å vise det på? Jeg synes dessverre det er et lite rødt flagg hvis man kjører på med dyre gaver når man bare har kjent hverandre i kort tid. Tenker at sannsynligheten er større for at personen har dårlige sosiale antenner generelt sett, og at vedkommende er dårlig på å lese sosiale koder - da de fleste opplever det som ubehagelig å få dyre gaver fra folk de nesten ikke kjenner, og de fleste vet dette og vil derfor ikke gjøre det. Eventuelt at det er ren manipulasjon og forløperen til et kontrollerende forhold. De gir dyre gaver fordi de vil ha kontroll over deg, for da føler du at du skylder dem noe. Anonymkode: 9dbc1...fe6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Det kommer helt an på hvordan han er ellers. Dyre gaver kan være et tegn på forelskelse og at han verdsetter deg, men det kan også være tegn på manipulering hvis han oppfører seg dårlig utenom. Anonymkode: c364a...868 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke gaver gjør det hverken mer eller mindre sannsynlig at han er seriøs. Det handler nok mer om personlighet tror jeg - noen er jo mer typen til å gi gaver generelt sett. Om noe kan det vel være et tegn på at han er redd for å miste deg, og har en klønete måte å vise det på? Jeg synes dessverre det er et lite rødt flagg hvis man kjører på med dyre gaver når man bare har kjent hverandre i kort tid. Tenker at sannsynligheten er større for at personen har dårlige sosiale antenner generelt sett, og at vedkommende er dårlig på å lese sosiale koder - da de fleste opplever det som ubehagelig å få dyre gaver fra folk de nesten ikke kjenner, og de fleste vet dette og vil derfor ikke gjøre det. Eventuelt at det er ren manipulasjon og forløperen til et kontrollerende forhold. De gir dyre gaver fordi de vil ha kontroll over deg, for da føler du at du skylder dem noe. Anonymkode: 9dbc1...fe6 Må sies at vi har ikke kjent hverandre i kort tid. Vi var venner/bekjente i ti år før vi begynte å date, vi møttes sporadisk gjennom mange år og har datet i 7-8 måneder nå. Anonymkode: c0204...a86
Tradegy Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Om han kjenner deg godt, kan det være så enkelt som at det er hans kjærlighetspråk. Men man skal jo ikke overdrive i den grad at det blir unaturlig og kleint. Snakk med han 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Må sies at vi har ikke kjent hverandre i kort tid. Vi var venner/bekjente i ti år før vi begynte å date, vi møttes sporadisk gjennom mange år og har datet i 7-8 måneder nå. Anonymkode: c0204...a86 Da høres han seriøs ut. Jeg hadde blitt smigret og sjarmert av at han viser at han tenker på meg og vil glede meg med gaver Anonymkode: c364a...868 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Tradegy skrev (14 minutter siden): Om han kjenner deg godt, kan det være så enkelt som at det er hans kjærlighetspråk. Men man skal jo ikke overdrive i den grad at det blir unaturlig og kleint. Snakk med han Jeg tror egentlig også det, det er også typisk omsorgsfulle nyttige gaver. Ting som jeg trenger som jeg ikke har tenkt på selv. Anonymkode: c0204...a86
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Da er han er ordentlig mann som vil vise at han bryr seg om deg og vil kjøpe ting til deg. Et stort pluss at han er generøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå