Gå til innhold

Her & Nå Handlekonto

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en Her & Nå handlekonto gjennom GE Money Bank. Jeg finner veldig lite informasjon på nettsiden deres. Ikke står det så mye i brevene jeg får fra de heller. Kan jeg velge selv hvor mye jeg vil betale inn? Eller må det avtales med GE på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får giro med et beløp påskrevet. Dette beløpet er minimum slik jeg har fortått det, men de er alltid hjelpsom om det skulle være at dette beløpet fra tid til annen blir for stort. Da er det bare å ringe dem.

Minimumsbeløpet blir lavere etter et vist antall innbetalinger. Du kan få oversendt en nedbetalingsplan om du spør etter det.

Jeg har bare gode erfaringer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå helst andre veien jeg tenker på. Beløpet er satt til den prosentsatsen som er minimum å betale hver måned. Det er for lite, og jeg vil gjerne betale mer. Det er det jeg lurer på, hvis beløpet på faktura er 400, kan jeg da betale 2000 uten å avtale med de på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å betale ned så mye man kan, og fort.

Slike lån er ekstremt dyre, og en svært uøkonomisk måte å bruke penger på. (Men det vet du vel alt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalet ut mitt lån etter rater en stund til jeg fikk bedre råd, så økte jeg innbetalingene og så smekket jeg til å betalte de siste 20000 i en smell. (Fikk igjen på skatten det året)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan du :)

Takk :)

Det er lurt å betale ned så mye man kan, og fort.

Slike lån er ekstremt dyre, og en svært uøkonomisk måte å bruke penger på. (Men det vet du vel alt.)

Helt klar over det. Og jeg tok også det med i beregningen da jeg valgte å kjøpe på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...