AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg har ganske nylig tatt en gastric bypass, og skal passe på å få i meg nok kalorier. Synes dette er litt vanskelig i det daglige, og tenker på å begynne med proteinshake. Beste tidspunktet da er egentlig til frokost, for jeg begynner veldig tidlig på jobb og er ikke veldig sulten så tidlig på morgenen, men det blir litt lenge til neste måltid igjen hvis jeg ikke får i meg noe. Så en shake i bilen hadde vært perfekt. Leser om disse at de gjerne tas før eller etter trening, men kan det ha så mye å si? Fokuset mitt er bare å øke proteininnholdet i løpet av dagen. Og hvilken type er eventuelt best? Anonymkode: 7b44c...4d9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Jeg får i meg to proteinshaker om dagen. Trener mye, bygger muskler. Tar frokost og kveld, uavhengig av når jeg har trent Det har ikke noe å si når du drikker det. Det er jo bare for å få i seg nok i løpet av dagen. Anonymkode: 12ae1...5db
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Whey Protein fra ulike merker er ganske like. Prøv bare å finne en du syns smaken er ok på. Anonymkode: 12ae1...5db
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Med mindre du er ekstremt opptatt av muskelbygging og ønsker perfekte resultater trenger du ike bry deg, nei. Anonymkode: d65fd...9c5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Totalt proteininntak ila dagen er nok en fin tanke for de fleste. Jeg foretrekker en shake til frokost (i stedet for mat), da jeg ikke er veldig sulten men har behov for proteinene ila dagen. Smaker er veldig ulik hva man liker, jeg sverger til jordbær fra myrevolution og vanilla milkshake fra bodylab, mens venninna mi foretrekker tyngre smaker som sjokolade og moccha. Flere nettsider selger nå smaksprøver, det er verdt det 😊 Anonymkode: d021b...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Jeg drikker proteinshake hver morgen. Anonymkode: 3403c...1f5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Takk for svar! Er på ingen måte ekstremt opptatt av å bygge muskler, nei, selv om jeg har begynt å trene litt igjen 😅 Da prøver jeg å finne litt smaksprøver jeg kan bestille ☺️ Blander dere forresten med melk eller vann? Tenker i utgangspunktet kanskje skummet melk? Anonymkode: 7b44c...4d9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Er på ingen måte ekstremt opptatt av å bygge muskler, nei, selv om jeg har begynt å trene litt igjen 😅 Da prøver jeg å finne litt smaksprøver jeg kan bestille ☺️ Blander dere forresten med melk eller vann? Tenker i utgangspunktet kanskje skummet melk? Anonymkode: 7b44c...4d9 Jeg blander med lettmelk, syns at konsistensen er bedre med litt fett oppi, best blir det med helmelk, men for meg er det litt for mye kalorier til hverdags. Anonymkode: d021b...e24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Jeg har ikke tatt noe gastric bypass eller noe men jeg blander proteinshakene mine med usøtet mandelmelk. Det er bare 13 kalorier pr 100 ml. Anonymkode: 8d082...2f3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 MyoProtein er vel kanskje noe av de beste, smaker bra også. Litt dyr da. https://myrevolution.no/proteinpulver Anonymkode: d51d0...b97
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): MyoProtein er vel kanskje noe av de beste, smaker bra også. Litt dyr da. https://myrevolution.no/proteinpulver Anonymkode: d51d0...b97 Den med sjokolade og peanøtt 😍😍😍 Anonymkode: dc0c9...cad
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: MyoProtein er vel kanskje noe av de beste, smaker bra også. Litt dyr da. https://myrevolution.no/proteinpulver Anonymkode: d51d0...b97 Denne er god! Jeg liker Mocca chocolate og choco peanut Anonymkode: d1660...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå