Jessic_a Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg ønsker å ta med barna på spahotell i vinterferien. Jeg blir da alene med to barn og ønsker å ha det hyggelig med dem. Vet du om noen spahoteller i nærheten av Oslo ? Vi kan sikkert reise litt lenger unna også. De elsker historie og museum så Veldig fint om det også er i samme by🥰
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Lilys countryklubb på Kløfta. Ikke vært der selv enda, men hørt masse positivt om det. Og jeg ser de har noe for barn. Jeg er ikke så kjent på Kløfta, ikke vært der så mye. Akkurat flyttet i nærheten. Så vet ikke hva de ev har av museer. Men hvis dere ikke har noe imot å kjøre litt, så er det jo artig å dra til Trandumskogen (2.verdenskrig) og til Eidsvollbygningen. Omvisningen der er veldig interessant 😊 Anonymkode: 228c3...44c
Jessic_a Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lilys countryklubb på Kløfta. Ikke vært der selv enda, men hørt masse positivt om det. Og jeg ser de har noe for barn. Jeg er ikke så kjent på Kløfta, ikke vært der så mye. Akkurat flyttet i nærheten. Så vet ikke hva de ev har av museer. Men hvis dere ikke har noe imot å kjøre litt, så er det jo artig å dra til Trandumskogen (2.verdenskrig) og til Eidsvollbygningen. Omvisningen der er veldig interessant 😊 Anonymkode: 228c3...44c Tusen takk for svar. Ja, vi er veldig interessert i historie ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Kom akkurat reklame for vinterferieopplegg på Lilys CC på facebook nå. Mye opplegg for familie. https://lilycountryclub.no/hotellpakker/lily-familiepakke/ Anonymkode: f2727...d99
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Styr for guds skyld unna Lilys om barna elsker å bade. Du får kun 45min badetid i løpet av oppholdet. Da vil jeg heller anbefale Son spa. Der får du lenger tid i bassenget og de har mye fine opplegg for barn i tillegg. Anonymkode: 76e13...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå