Gå til innhold

Barnevennlig spahotell ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta med barna på spahotell i vinterferien. Jeg blir da alene med to barn og ønsker å ha det hyggelig med dem. Vet du om noen spahoteller i nærheten av Oslo ? Vi kan sikkert reise litt lenger unna også. De elsker historie og museum så Veldig fint om det også er i samme by🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilys countryklubb på Kløfta. Ikke vært der selv enda, men hørt masse positivt om det. Og jeg ser de har noe for barn. Jeg er ikke så kjent på Kløfta, ikke vært der så mye. Akkurat flyttet i nærheten. Så vet ikke hva de ev har av museer. Men hvis dere ikke har noe imot å kjøre litt, så er det jo artig å dra til Trandumskogen (2.verdenskrig) og til Eidsvollbygningen. Omvisningen der er veldig interessant 😊

Anonymkode: 228c3...44c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lilys countryklubb på Kløfta. Ikke vært der selv enda, men hørt masse positivt om det. Og jeg ser de har noe for barn. Jeg er ikke så kjent på Kløfta, ikke vært der så mye. Akkurat flyttet i nærheten. Så vet ikke hva de ev har av museer. Men hvis dere ikke har noe imot å kjøre litt, så er det jo artig å dra til Trandumskogen (2.verdenskrig) og til Eidsvollbygningen. Omvisningen der er veldig interessant 😊

Anonymkode: 228c3...44c

Tusen takk for svar. Ja, vi er veldig interessert i historie ☺️

Skrevet

Styr for guds skyld unna Lilys om barna elsker å bade. Du får kun 45min badetid i løpet av oppholdet.

Da vil jeg heller anbefale Son spa. Der får du lenger tid i bassenget og de har mye fine opplegg for barn i tillegg.

Anonymkode: 76e13...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...