AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg dater en voksen mann i 30 årene, jeg føler han er desperat. Han har aldri hatt kjæreste før såvidt jeg vet. Nå føler jeg meg helt innestengt og får helt klaus. Han gir meg gaver hele tiden, skriver til meg hele tiden. Møter opp før jobben min og gir meg små gaver (han bor LANGT unna jobben min, men likevel står han der). Han er bare snill og godhjertet tvers igjennom. Kan noen være så snill og komme og ta denne mannen med storm, for jeg klarer han ikke. Så får jeg jo så vondt av han for jeg vet hvordan han føler det. Han virker stormforelsket og prøver å gjøre alt han kan for at han skal få meg på kroken for godt. Jeg klarer ikke å imøtekomme han og hans følelser. Føler han skal prøve å ta igjen alt det romantiske og alle kjærestetingene han har gått glipp av de siste 20 årene. Hvordan sier man noe slikt til en så snill mann som kommer til å gå totalt helt i kjelleren når han blir dumpa? Anonymkode: 16220...5cd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Hvis han er helt uaktuell for deg så må du avslutte på en pen måte nå. Det blir ikke noe lettere for noen av dere om du venter. Hvis du har lyst å gi det en sjans så må du ta en alvorsprat med ham og forklare ham hvordan du vil ha det og om han ikke klarer å respektere det så kan dere ikke fortsette å date. Anonymkode: f3ac1...d82 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Si at det ikke passer seg at han oppsøker deg lenger, fordi du gjengjelde ikke følelsene og syns han fortjener å elske han like mye som han gir Anonymkode: 28999...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå