Gå til innhold

Uføretrygden mandag 20. Kommer den på fredag tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det mandag.. jeg har det så trangt denne mnd pga mye regninger, så snur hver krone. 
Tror dere det blir utbetalt på fredagen før? 

Anonymkode: 0a7a9...f84

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og. Sjekka de to siste årene da den 20. Falt på en mandag. I juni ble den utbetalt mandag 20. Mens september 21 ble den utbetalt fredagen. Så du får vente å sjekke på fredag hva det står på utbetalingsdato.

Anonymkode: 7e625...63d

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen vet hvor haren hopper

Anonymkode: 93024...624

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror den kommer 17, jeg pleier alltid og få 19 eller før helg/ helligdag om 19 er det, men før det har kommet opp på nav så er det jo ikke lurt og belage seg på det. 

Anonymkode: ef4c1...313

• Liker 1
Skrevet

Det skal du kunne sjekke i dag. Gå inn på profilen din, utbetalinger og fra og med i dag skal den kommende utbetalingen din være oppført. I den samme kolonnen ser du hvilken dato pengene er forventet overført til konto. Hos meg står det 17.02. Jeg bor i Ullensaker og har alltid fått utbetalt en dag eller to før den 20. Da jeg bodde nord i landet derimot kom den aldri før den 20.

Anonymkode: 8fb14...a31

Skrevet

Har du sjekket på utbetalinger nå nav i dag? Hos meg står det at de kommer fredag. 

Anonymkode: 1aa14...08e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange tråder om når dagpenger, uføretrygder er på konto.

På NAV sin hjemmeside er det lagd  ut  utfyllende info. om utbetalingsdatoer ! ! ! ! .. 

Anonymkode: 81b3f...11f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På NAV sin hjemmeside er det lagd  ut  utfyllende info. om utbetalingsdatoer ! ! ! ! .. 

Vi vet det. Vi liker bare å lage tråder om det. Skulle det ikke behage deg, ikke gå inn i trådene.

Anonymkode: 21e65...c63

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.2.2023 den 10.05):

Eller blir det mandag.. jeg har det så trangt denne mnd pga mye regninger, så snur hver krone. 
Tror dere det blir utbetalt på fredagen før? 

Anonymkode: 0a7a9...f84

Det står at pengene er forventet utbetalt 17.02. Altså på fredag. 

Anonymkode: 39caf...a1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er nok de i full jobb som lager disse trådene for å henge ut de som får inntekten sin fra nav. 

Anonymkode: 64e24...e70

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Utbetalingsdatoene som står oppført på nettsiden til NAV er den datoen du SKAL ha pengene på konto, ikke nødvendigvis datoen du får dem utbetalt. Det hadde du også skjønt hadde du lest tråden 😉

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok de i full jobb som lager disse trådene for å henge ut de som får inntekten sin fra nav. 

Anonymkode: 64e24...e70

De tar seg tid til å lage tråder om dette på KG i lunsjen, da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har du sjekket på utbetalinger nå nav i dag? Hos meg står det at de kommer fredag. 

Anonymkode: 1aa14...08e

Samme her.

Anonymkode: 337d2...673

Skrevet

Hos meg står det også st de komme fredag😊

Anonymkode: fd6f7...00d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De tar seg tid til å lage tråder om dette på KG i lunsjen, da?

Kanskje de gjør det i arbeidstiden? På bussen/ toget? Under frokost? Imens de står i kø i matbutikken? På fridagen sin? Det tar ikke veldig lang tid og lage tråd her, gjør det? Må du ta deg utvidet lunsj for og kommentere? Litt usikker på akkurat hvem som lager tråder, det kan nok være både og, men det er tydelig i kommentarene hvem som vet og hvem som ikke vet / troller. Akkurat denne « tror du det kommer 17 eller 20» , kan være en mottager som lurte før datoen kom opp på nav, men noen av svarene er jo åpenbart folk som ikke har peiling. 

Skrevet

De kommer alltid en dag før hos meg😊

Anonymkode: 5b4c2...b80

Skrevet

Kommer fredag 17. Det står på dine utbetalinger hos nav.no. Hvorfor ikke sjekke der,i stedet for å opprette tråder som dette i hytt og pine?

• Nyttig 1
Skrevet

Torsdag her.

Anonymkode: e1987...265

Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Kommer fredag 17. Det står på dine utbetalinger hos nav.no. Hvorfor ikke sjekke der,i stedet for å opprette tråder som dette i hytt og pine?

Informasjon om kommende utbetalinger blir ikke gjort tilgjengelig før 7 dager i forkant, altså i dag. Denne tråden ble opprettet på onsdag. Det er også så enkelt at man bare skipper de trådene man ikke har noen interesse av, det går fint det 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje de gjør det i arbeidstiden? På bussen/ toget? Under frokost? Imens de står i kø i matbutikken? På fridagen sin? Det tar ikke veldig lang tid og lage tråd her, gjør det? Må du ta deg utvidet lunsj for og kommentere? Litt usikker på akkurat hvem som lager tråder, det kan nok være både og, men det er tydelig i kommentarene hvem som vet og hvem som ikke vet / troller. Akkurat denne « tror du det kommer 17 eller 20» , kan være en mottager som lurte før datoen kom opp på nav, men noen av svarene er jo åpenbart folk som ikke har peiling. 

Hørest latterlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...