Gå til innhold

Høye hæler til menn

MaleFashion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs helt på mannen som går med dem.

Den vanlige mannen i gata kler det nok ikke. Samtlige gutta i Måneskin ville absolutt kledd det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg liker best menn i fine sneakers. 

Anonymkode: 2dd39...3da

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlige menn går ikke med høye heler. Sånn er det bare. Og sånn vil det alltid være. Menn er menn. 

Anonymkode: 81b7f...745

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du kan gå med høye hæler! Jeg synes det virker som om det er mange med holdninger fra et eller to århundrer tilbake som har svart i denne tråden. Dere må henge med, menn- og kvinnemote flyter sammen.

Anonymkode: f2123...935

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Klart du kan gå med høye hæler! Jeg synes det virker som om det er mange med holdninger fra et eller to århundrer tilbake som har svart i denne tråden. Dere må henge med, menn- og kvinnemote flyter sammen.

Fordi det er mote så må man like det?

Det er ihvertfall gammeldags holdning.

Anonymkode: e1116...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle eksemplene er ikke SÅ høye hæler, men noen er det. Kommer an på mannen sin stil og alder om han ser kul eller ser tullete ut i slike. De kvinner som er opptatte av høydeforskjell når de er ute på byen, og selv har høye hæler burde vel like disse.

Anonymkode: e70ef...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleFashion skrev (23 timer siden):

Det hotte nå er høyhælede boots til menn.

Blir dette kult?

ASOS

Buffalo

Ja, det kan være kult med menn i høye hæler, men jeg håper det kommer noen sko som kanskje også er penere enn de du linket til. Det finnes så mange fine høye hæler i mindre størrelser, som de kanskje begynner å lage i større størrelser også i fremtiden hvis dette slår an og menn tør å bruke det de egentlig har lyst til?

Hvis du har litt mindre størrelse på føttene, så kan du som meg shoppe i utvalget for damer, der er det mange fine blokkhæl-boots denne sesongen 😉

Endret av Vantage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ordentlige menn går ikke med høye heler. Sånn er det bare. Og sånn vil det alltid være. Menn er menn. 

Anonymkode: 81b7f...745

Høye hæler var opprinnelig for menn, ikke kvinner.

Høye hæler gjorde at føttene satt bedre i stigbøylene.

Så høye hæler var macho, en adelsgreie.

Kavallerist var jo det tøffeste en mann kunne være.

Så menn med høyhælte støvler dro damer som om de var Elvis.

Og nei ikke middelalderen, 16-17-1800-tall.

Endret av Entern
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Maks gay

Anonymkode: 1a5c0...656

Vet du hvem som også var maks gay?

dYjeL4y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (4 minutter siden):

Høye hæler var opprinnelig for menn, ikke kvinner.

Høye hæler gjorde at føttene satt bedre i stigbøylene.

Så høye hæler var macho, en adelsgreie.

Kavallerist var jo det tøffeste en mann kunne være.

Så menn med høyhælte støvler dro damer som om de var Elvis.

Og nei ikke middelalderen, 16-17-1800-tall.

Og rosa var fargen man brukte på små guttebabyer.

Det er dessverre mye stigma knyttet til både femininitet og maskulinitet. Det er mye som endrer seg, både på godt og vondt. Jeg ser det har blitt mer vanlig med neglelakk til menn, sminke til menn, Botox, bleking av tenner.. osv. Det er positivt i den forstand at de som ønsker å utforske dette kan gjøre det uten at det sees ned på, samtidig som jeg tror kroppspresset og kroppsfokus hos menn også øker. Den delen er ikke særlig positiv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at det kan bli en greie. Mange menn er veldig opptatt av at høyde er det som skal til for å tiltrekke seg kvinner.

Anonymkode: 65ec7...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Full Ugle skrev (Akkurat nå):

Og rosa var fargen man brukte på små guttebabyer.

Det er dessverre mye stigma knyttet til både femininitet og maskulinitet. Det er mye som endrer seg, både på godt og vondt. Jeg ser det har blitt mer vanlig med neglelakk til menn, sminke til menn, Botox, bleking av tenner.. osv. Det er positivt i den forstand at de som ønsker å utforske dette kan gjøre det uten at det sees ned på, samtidig som jeg tror kroppspresset og kroppsfokus hos menn også øker. Den delen er ikke særlig positiv. 

Ja rosa var guttefarge, blå var jentefarge. Endret seg vel etter WW2 hvis jeg ikke tar feil.

Enig med deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man må ikke følge moten. Mote er salgstriks for at bedriftene skal tjene penger.

Anonymkode: 4f2f3...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tviler ikke på at det kan bli en greie. Mange menn er veldig opptatt av at høyde er det som skal til for å tiltrekke seg kvinner.

Anonymkode: 65ec7...6b7

Skulle jo tro at mange hankjønn på KG vil gå 100% LØP Å KJØP siden mange ser ut til å mene at høyden er det viktigste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Motene flyter sammen ja. Hva med et herreskjørt og to ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...