Gå til innhold

Holde barnet hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene mamma her 🖐 barnet har hvert syk siden fredag og har hatt feber siden søndagen, leverte i barnehagen i dag onsdag.

Sa at barnet er litt snørete og hoster dårlig matlyst men er aktiv og har god allmenntilstand.  

Barnehage ansatte sa at de flerste har hvert syke i en hel uke, og har tatt seg fri. 

Hva mener dere ? Hold et aktiv barn hjemme ifra barnehagen 🧐 når det er kun snør og host det er snakk om.

Anonymkode: 2dff9...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker så lenge han er feberfri og bedre allmentilstand så lever!

Skrevet

Mine er snørrete og hoster lenge etter gjennomgått sykdom, så jeg sender når de har vært feberfri et døgn og allmenntilstand er god. Ser jo selvsagt an: masse snørr med farge og stygg hoste, blir hjemme litt til. Man blir ganske sliten av å være helt tett. 

Anonymkode: cd378...38c

Skrevet

jeg vil si at dårlig matlyst indikerer at allmenntilstanden ikke er tilbake på normalen. Hverdagen i barnehagen er mye mer slitsom for barnet enn å være hjemme. Om du har mulighet er det best for barnet å få hvilt ut hjemme, men har også full forståelse for at ikke alle kan være hjemme noen dager ekstra ved hver sykdomsperiode. 

Her sendes barna til besteforeldrene i disse tilfellene der de er "friske" men trenger noen dager ekstra med hvile og jeg ikke kan være hjemme selv. 

Anonymkode: 92ac7...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...