Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det flere med ca 3 mnd gammel baby her inne som er vanskelig å amme på dagtid nå om dagen? Min lille vrir seg unna og gråter når jeg legger henne ned på armene mine for å amme sittende . Får nesten bare til p amme liggende mens hun er trøtt, under soving på natt og under oppvåkning . Har veid henne hos hs og hu veier nå 6040g. Fra onsdag til mandag hadde hun kun lagt på seg 20g sp jeg ble veldig bekymret .. fikk beskjed om å pumpe men hun har ikke vist noe spess interesse for flaske heller … kjenner jeg er på gråten av redsel for at hun er sulten . Hun er som regel blid, har god blikkkontakt og aktiv men kan ofte virke «sutrete» og grinete når hun begynner å bli trøtt og våkner opp ikke helt uthvilt . Har forholdsvis mange tissebleier og 2-3 bæsjebleier om dagen ….takker for svar …

Anonymkode: 8602b...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket for låsninger i rygg/nakke? Stramt tungebånd? Vår eldste fikk ikke nok mat da hun bikket tre mnd, men hun var veldig urolig og vi skjønte det var noe ekstra. Ba helsestasjon om å få komme å veie, da hadde hun lagt på seg 50g på en mnd(!!!) og vi gikk over til mme. Helt ny baby etter det. 

Husk at baby merker at du stresser. De blir også litt mer interessert i omverdenen i denne perioden, og dette kan naturligvis gå ut over amming. Vet ikke om dette hjalp noe nevneverdig, men.. masse lykke til, det ordner seg 💛

• Hjerte 2
Skrevet

Min gutt begynte å legge på seg mindre da han var på den alderen. Helsesykepleier sa at det ikke ville skade å gi ham flaske på kvelden. (Han nektet så klart flaske).

Ville ikke stresset så mye over vektoppgang fra dag til dag. De vokser i rykk og napp. 

Anonymkode: 31a4a...8b2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...