beng Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Hei Har 2 gutter på 10 og 14 år Begge skal ha nye uteklær nå. Hva hadde dere gått for. 10 åringen pleier å bruke hel dress. Og 14 åringen bruker dress og jakke og bukse. Dem må tåle en del vann og sand. 14 åringen må ha noe som tåler veldig mye. Da han er ganske aktiv. Og elsker å leke ute. Gjerne komme inn som en gjørme klump. Sjekk gjerne det andre innlegget for å se hvordan klærne kan bli brukt. 10 åringen er litt roligere ute. Men lurer litt på å gå for jakke og bukse. I år. Skal brukes hjemme. Gård på 1200 mål Maks pris ca 1000 lappen. Da det vokses fort ut av. Og 14 åringen sliter ut uteklærne sine. Så arve det fungerer dårlig. Han har 2 vinterdresser og 2 andre sett med jakke og bukse. Men dem er for varme nå. Begge bruker støvler. Så akkurat fottøy er ikke problem.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Bor rett ved en skog og mine har 2 delt fra sportsoutlet. Er heldigvis de 2 yngste som sliter mest på klærene sine. Aldri vært borti en 14 åring som sliter sine ut (og da har jeg og spesialbarn) Anonymkode: fde46...bd0 1
beng Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bor rett ved en skog og mine har 2 delt fra sportsoutlet. Er heldigvis de 2 yngste som sliter mest på klærene sine. Aldri vært borti en 14 åring som sliter sine ut (og da har jeg og spesialbarn) Anonymkode: fde46...bd0 Skal sies at han driver med alt mulig. Og har Adhd. Snowboard og kjører atv og cross (motorcross) han er stort sett ute 5-10 timer om dagen. (Helgene) Han er ikke interessert i gaming. Men elsker å være med å stelle kuene og sauene Når han er på skolen går han i vanlige klær. Gjerne skate merker. Da han har med seg skateboard på skolen. Endret 8. februar 2023 av beng
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Tror jeg hadde gått for kjeledress, det har jeg selv brukt mye når jeg drev med hest og var mye ute. Men hva med å spørre ham hva han foretrekker? Jakke og bukse kan være mer praktisk i overgangsperiodene værmessig, men det slipper jo lettere inn vann og vind i glipen mellom jakken og buksen. Anonymkode: 3ea26...292
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Jeg ville gått for kjeledress til gårdsarbeid og lek med dyr, og annen lek hvor de blir skitten, men for å henge med venner i slalombakken og annet så ville jeg latt de velge selv... Jeg hadde flippet fullstendig om foreldrene mine hadde tvunget meg til kjeledress på skole etc når jeg var 14... Hadde mye mulig valgt bruke jeans og hettegenser på skidager/utedager da, i ren protest. Men hadde kjeledress i stallen, og elsket det. Anonymkode: 74696...3ee
beng Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror jeg hadde gått for kjeledress, det har jeg selv brukt mye når jeg drev med hest og var mye ute. Men hva med å spørre ham hva han foretrekker? Jakke og bukse kan være mer praktisk i overgangsperiodene værmessig, men det slipper jo lettere inn vann og vind i glipen mellom jakken og buksen. Anonymkode: 3ea26...292 Han på 10 vil ha dress. Men der kan det jo fort snu. Men derimot han på 14. Vil helst ha regndress og jakke og bukse over... Men det kan jeg egentlig forstå med hans lek og mengde vann og gjørme. Han har tilgang på både arbeidsklær regndress vinterbukse og vinterjakke. Og kjeledress..
beng Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville gått for kjeledress til gårdsarbeid og lek med dyr, og annen lek hvor de blir skitten, men for å henge med venner i slalombakken og annet så ville jeg latt de velge selv... Jeg hadde flippet fullstendig om foreldrene mine hadde tvunget meg til kjeledress på skole etc når jeg var 14... Hadde mye mulig valgt bruke jeans og hettegenser på skidager/utedager da, i ren protest. Men hadde kjeledress i stallen, og elsket det. Anonymkode: 74696...3ee Han bestemmer akuratt når han vil bruke dress eller jakke og bukse. Men han bruker gjerne regntøy også. Gjerne i kombinasjon av jakke og bukse å regndress. Han elsker gjørme og vann. Tror ikke jeg har sett han komme inn rein enn eneste gang på 10 år. Men nå er ikke vi strenge på det området. Skal prøve å legge med bilder av dressen han kom inn med her om dagen. Og ja han rydder opp etter seg.
beng Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2023 Det er ganske mye det er snakk om også. Dette var forrige helg for 4 dager siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå