@lfa Skrevet 3. november 2002 #41 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har visst misset denne... Men: Gratulerer så mye enda en gang!!! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. november 2002 #42 Del Skrevet 3. november 2002 Tusen takk dere Hvis dere vil så kan dere se testen min HER hihi Tusen takk... alle sammen dere er virkelig søt gjeng Goood kleeeem fra meg til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 3. november 2002 #43 Del Skrevet 3. november 2002 Masse gratulasjoner herfra også! Og Lykke til!! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2002 #44 Del Skrevet 4. november 2002 Gratulerer så masse! Ble så rørt jeg nå at jeg måtte tørke tårer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elma Skrevet 5. november 2002 #45 Del Skrevet 5. november 2002 Hei hei. Gratulerer så masse :-) Håper det ikke blir så lenge til jeg kan komme med samme gledesutrop :-) Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 5. november 2002 #46 Del Skrevet 5. november 2002 GRATULERER SÅ MYE *PERSER*!!! Lykke til, gleder meg til å følge med hvordan det går fremover! :D Kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 9. november 2002 #47 Del Skrevet 9. november 2002 Gratulerer så mye, Perser! Håper virkelig lille spire vil klamre seg godt fast i mammas mage i disse 9 månedene Også håper jeg at den blå bølgen er i gang *vil også ha baby* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå