AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Jeg mistenker han er en player. Han vil nesten aldri finne på noe utenfor mitt hjem. Han vil alltid være hjemme hos meg. På happen profilen står det: søker et seriøst forhold. Han er heller aldri ute på byen. Jeg har spurt han skal vi være fuckfriends da sa han: jeg søker et seriøst forhold så usikkert. Eller så må denne fyren ikke ha sosiale antenner i det hele tatt. For han spør ofte om nudes. Men samtidig setter han ikke ord på hva han vil med meg. Så sier han: blir usikker på om FF er noe for han siden han søker et forhold. Mannen er i slutten av 30-årene. Han har også sagt har ikke sex på de første datene. Men han snakker jævlig mye om rumpa si, tror det klikker for meg snart. Han snakker om at jeg skal spanke han med gjenstander på rumpa mens han ligger på fanget mitt, jeg får seriøst avsmak, ingenting er mere feminint enn det. Skjønner ikke hva en sånn mann helt tenker? Vil ikke være ff samtidig gir han ikke tegn på at han vil ha forhold.. jeg kan tenke meg et ff forhold men når han ikke vil kommunisere så skal jeg dumpe. Han er okei kjekk, men bra kropp Anonymkode: efc84...34e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Tror ikke han er en player. Da hadde han gått for sex tidlig, og ikke vært så nøye på å definere forholdet, uavhengig av hva det sto på profilen. I forhold til rompe og spanking høres det mer ut som han har litt sære lyster, og han har kanskje ikke fortalt deg alt ennå. Du bør kanskje tenke over hvor din grense i forhold til dette går og om du føler deg komfortabel med dette. I stedet for å ha fokus på at han har en bra kropp. Anonymkode: 5d0f9...2e5
Btw Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Det høres ut som du ikke liker ham så veldig og jeg skjønner godt hvorfor, ergo spiller det noe rolle da hva han er og eventuelt hva han vil med deg? 4
GrønnNellik68 Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Hvorfor har du ikke sagt takk for deg for lenge siden? Når de har sære lyster så kommer det ofte frem før man møtes og det er bra så en slipper å møte noen som gir deg avsmak. Tenk deg om. Ikke bli sammen med noen bare fordi de er kjekke .. personligheten trenger ikke stå i stil til utseendet Endret 8. februar 2023 av GrønnNellik68 2
Snok1 Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Han fremstår overhodet ikke som en player, og dere passer overhodet ikke sammen. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Omg for en raring. Anonymkode: 48180...6c8 2
exictence Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Hvorfor har du ikke sagt takk for deg for lenge siden? Når de har sære lyster så kommer det ofte frem før man møtes og det er bra så en slipper å møte noen som gir deg avsmak. Tenk deg om. Ikke bli sammen med noen bare fordi de er kjekke .. personligheten trenger ikke stå i stil til utseendet Tenker det samme
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Player eller ikke…… Dere er iallfall ikke kompatible. Det finnes en del folk som vil ha forhold som er overfiksert på den seksuelle biten og underfiksert på det romantiske. Å begynne kontakten med nudes og spanking ville for meg vært en stor turn-off.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Han søker nok et seriøst forhold, bare ikke med deg. Dessuten har han fetisjer han trenger å leve ut siden han snakker om de til seg. Siden du ikke er interessert i de fetisjene så er dere ikke en god match. Han bruker deg som selskap inntil han finner en bedre match. Bare dropp han Anonymkode: f50f0...fe2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå