Rødstrupa Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 (endret) Er det greit at en Varaordfører utrykker seg på den måten? Er det folkelig og ok? Endret 7. februar 2023 av Rødstrupa
Kokeplate Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Om det blir sagt til en stygg jævla faen av en kuk så er det selvsagt greit.
Drizzt Skrevet 8. februar 2023 #4 Skrevet 8. februar 2023 Rødstrupa skrev (7 timer siden): Er det greit at en Varaordfører utrykker seg på den måten? Er det folkelig og ok? Folk som ikke kan oppføre seg har ingenting i politikken å gjøre. Han der fra Sp bør få en enveisbillett ut av politikken. Det hjelper ikke å beklage seg. Sagt er sagt. 6 2
Callisto83 Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Det er selvsagt ikke OK. Har man ikke vett nok til å forstå det når man trykker SEND, så er kanskje ikke Varaordfører den jobben man fortjener og ha. 3
Majer Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Spørs helt på vedkommende. Om det er saklig så ser jeg faktisk ikke problemet. Noen er bare drittsekker. Synes ordvalgene er litt dårlige og dårlig beskrivende om det er sånn det stiller seg da.
Sydvesta Orkana Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Skogsfrua1 skrev (2 timer siden): Tror det er greit i nordnorge 😛 Nei, selv ikke her er dette greitt 😑. Dette er ikke en varaordfører verdig! 1
Illuminatum Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Ikke mye folkelig selv nordpå Varaordfører (Sp): – Du e en kuk. En stygg jævla faen - VG
Entern Skrevet 8. februar 2023 #10 Skrevet 8. februar 2023 Illuminatum skrev (3 minutter siden): Ikke mye folkelig selv nordpå Varaordfører (Sp): – Du e en kuk. En stygg jævla faen - VG Herregud 😆 er fyren 11 år? 😆 Fremstår mindre moden enn hovedpersonen i Kongen av Gulset 😆 5
Druid Skrevet 8. februar 2023 #11 Skrevet 8. februar 2023 Rødstrupa skrev (12 timer siden): Er det greit at en Varaordfører utrykker seg på den måten? Er det folkelig og ok? Nei, det er useriøst og avdekker at du ikke har noe i politikken å gjøre. Er man i en offentlig posisjon, er en minimum av dannelse og selvkontroll et krav. 2 2
Entern Skrevet 8. februar 2023 #12 Skrevet 8. februar 2023 Druid skrev (4 minutter siden): Nei, det er useriøst og avdekker at du ikke har noe i politikken å gjøre. Er man i en offentlig posisjon, er en minimum av dannelse og selvkontroll et krav. Enig. 1
kraftwerk Skrevet 8. februar 2023 #13 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Rødstrupa skrev (13 timer siden): Er det greit at en Varaordfører utrykker seg på den måten? Er det folkelig og ok? Må jo si jeg lurer på hvorfor han fikk denne reaksjonen. Her ser man ikke foranledning eller hva som ligger bak, jeg tolker det som at han ene prøver å få med han andre på noe - muligens et politisk forslag. Ingen av oss kan si noe om reaksjonen er berettiget eller ikke. Selv om ordspråket er barnslig og umodent, ja. Alle som er opptatt av politikk og lokalpolitikken vet at det er mange som aldri skulle sittet å styrt, mye mulig han Østlendingen/Søringen prøver seg på noe der oppe, hvem vet. Må jo si jeg lo litt, stereotypisk mannlig nordlending å si "jævla kukk" 😅 når de er sinte. Denne Østlendingen har aldri fått en nordlandsk skyllebøtte, Østlendinger/Søringer er ikke vant med slikt. Endret 8. februar 2023 av kraftwerk 4
Carrot Skrevet 8. februar 2023 #14 Skrevet 8. februar 2023 Ikke voksen nok til å drive med politikk i allefall, det er sikkert.. En politker må ha et bredt språk det er klart men også ha evne til å beholde roen og ha gode formuleringsevner når de skal lyve så det renner av dem 😎 på en troverdig måte selvsagt, dette er ikke troverdig, det fremstår som en fornærmet unge i alderen 12 til 14 år rett og slett.. - dette er ikke OK.. 1
Kinder Skrevet 8. februar 2023 #16 Skrevet 8. februar 2023 Det er så uprofesjonelt at jeg nesten ikke tror at det er sant. Men det er det jo, utrolig nok. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 Om det er ok? Nei, ikke noe særlig. Unødvendig og vulgært. Men jeg har lyst til å spørre litt om dere virkelig ikke tror dette er ganske vanlig blant politikere? Ufint språk og grove overtramp skjer hver eneste uke blant alle partier og i alle nivåer! Jeg har selv hatt et verv over lengre tid og er nå på lavt fylkesnivå. Det er ikke måte på hva man hører fra forskjellige politikere, det eneste unike er at denne er en av få tilfeller som kommer til media. 2
kraftwerk Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 Forundret.. skrev (1 minutt siden): Hva handler det der om? Tolker det som at han Kristian prøver å få med han andre på noe, kanskje politisk- det vet vi ikke, men det tipper over for nordlendingen. Med all mulighet er dette berettiget, det vet vi ikke.
kraftwerk Skrevet 8. februar 2023 #19 Skrevet 8. februar 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Om det er ok? Nei, ikke noe særlig. Unødvendig og vulgært. Men jeg har lyst til å spørre litt om dere virkelig ikke tror dette er ganske vanlig blant politikere? Ufint språk og grove overtramp skjer hver eneste uke blant alle partier og i alle nivåer! Jeg har selv hatt et verv over lengre tid og er nå på lavt fylkesnivå. Det er ikke måte på hva man hører fra forskjellige politikere, det eneste unike er at denne er en av få tilfeller som kommer til media. Det tror jeg på ☺️. De er folk de også, og folk flest vet ikke å oppføre seg. Politiker eller ei. Endret 8. februar 2023 av kraftwerk
Pakini Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 Ifølge VG handler saken om at ordføreren vil ha en rådgiver, og da spurde han fra FrP om ikke Vara ordfører kunne hjelpe til mer. Det er grunnen til utsagnet. Om det er 100% sant, vet man jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå