AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Kjæresten min er usikker på forholdet. Han sier at følelsene er der og at han fortsatt elsker meg. At jeg er sen beste han vet om, men at han burde vært mer investert i forholdet enn det han er nå. Han føler jeg gir mer enn han.. Han vi prøve å redde forholdet vårt, men jeg er usikker på hvordan vi i det hele tatt kan redde forholdet? Jeg gir han space? Men kanskje jeg og er litt for avhengig av han. Anonymkode: 436dc...f8d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Jeg tror jeg hadde fortsatt å holde en god dialog med ham, men samtidig funnet på mer ting for meg selv sammen med venner eller interesser, slik at han ser at du er selvstendig. Det skriver jeg med tanke på at du sier du kanskje er litt for avhengig av ham. Jeg ville uansett forsøkt å få ham til å prøve å forklare hva han mener med at han burde vært mer investert i forholdet enn han er nå, hva han tror er årsaken til at han føler han ikke er investert i forholdet, og hva han ev. må gjøre eller trenger for å føle seg mer investert i forholdet. Min erfaring er dessverre at hvis den ene er usikker og sier den ikke er investert i forholdet, da er den personen egentlig ferdig. Men det trenger ikke stemme for dere, for han sier han elsker deg. Og elsker han deg, da burde han være interessert i å jobbe for forholdet. Kanskje dere bør prøve parterapi, slik at en nøytral tredjeperson kan hjelpe dere? Anonymkode: 1bb48...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå