Gå til innhold

tannpine fra helvete

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Det er kveld og jeg har fått en helt forferdelig tannpine. Altså jeg hadde for ett år siden hull som måtte forgylles og det gjorde så vondt at jeg lå i sengen og gråt. Mens dette er noe helt annet, dette er såpass at jeg skriker. Mannen kom inn på rommet og ba meg dempe meg, for de andre barna kunne våkne. Men hvordan? Jeg tror faktisk jeg ikke kommer til å overleve natten? 

noen råd? Plis er ikke dramatisk, vet ikke engang hvordan jeg klarer å skrive denne meldingen. Tror seriøst det er på autopilot og jeg snart går inn i en psykose og drar ut tannen med en tang selv. Det går ikke.

Anonymkode: a8c8f...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legevakt kan gi smertestillende så du klarer deg til i morgen 

Anonymkode: a403d...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid i uke 30 forresten. Om det har NOE å si… dette går ikke. Dette klarer jeg ikke.

Anonymkode: a8c8f...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp tannlegevakt, da kan man få akutt hjelp når som helst.

Anonymkode: 31b50...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars stakkars deg. Har vært gjennom det samme så vet hvor uutholdelig det er. Endte da opp på legevakta og fikk sterke smertestillende. Ta kontakt med legevakt ❤️

Anonymkode: 7a70f...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har krefter til både skriking og skrive innlegg på kg er ikke smertene ulidelig. Ta Paracet og kontakt tannlegevakt om det ikke kommer seg. 

Anonymkode: 23a9c...a32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler så ekstremt med deg! Dra på legevakten, jeg dro dit og fikk hjelp da jeg hadde det likt som deg. Ønsker deg alt godt, jeg sliter med tennene selv og føler med deg ❤️

Anonymkode: 706b5...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har så ekstremt vondt at jeg seriøst ligget å skriker og tror jeg skal dø - la meg skrive et innlegg på KG" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter har aldri drept noen. Men.. Ta tak i det før det går for langt, jo før.. Jo heller. Serriøs tannverk er ikke til å spøke med. Jeg prøvde alle mulige kjærringråd som tygge nellikspiker nedi tanna, 1g paracet, ibux og paralgin. Guess what? Hjalp ikke en dritt. Like vondt uansett.. Til slutt bare måtte jeg få gjort noe, ble helt tulling av det så tok kontakt med en lokal tannlege. Etter hva som for meg føltes som en hel evighet med smertestillende og pensilin gapende på sofaen så kom dagen for forbedring. Trekte 2 tenner (dog visdomstenner) med betent rot fra topp til tå som hadde spredd seg til hele kjevebeinet. Ta tak i det før det får for langt er mitt råd.

Hilsen sta å egen 32 åring fra innladets bæst kanter.

Anonymkode: e2ad2...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...